Analyser & retailstrategi i et 360º perspektiv

Analyser & retailstrategi i et 360º perspektiv

Vores analyser har til formål at gøre dig og din virksomhed klogere på forbrugerne og detailhandlen. Med en analyse fra Retail Institute Scandinavia sikrer du dig den bedst mulige ekspert-rådgivning til at omsætte resultaterne til konkret handling. Vi skræddersyr en analyse til virksomhedens specifikke behov og udfordringer, så vi sikrer dig størst mulig gavn af analysen og 360-graders perspektiv på din udfordring.

Analysearbejdet kombineres altid med vores mangeårige retail- og analyseerfaring, unikke indsigt i brancher i samspil med viden og inspiration fra vores globale netværk Ebeltoft Group, hvor vi finder de bedste best practise-cases.

Kontakt os til en snak om, hvad vi kan gøre for dig, og få et uforpligtende tilbud.

Customer Journey Mapping

Dine kunders adfærd og drivers varierer alt efter, hvilken shoppermission, de er på, og det får du kortlagt med en Customer Journey Mapping.

Forbrugeranalyse

få unikke indsigter i nutidens og fremtidens forbrugere gennem facts og findings kombineret med inspiration fra de bedste internationale spillere.

Beliggenhedsanalyse

Via vores unikke markedsdata kan vi analysere os frem til, hvor du skal placere dine butikker og hvilke byer og lokationer, du skal prioritere.

Vil du vide mere

Sidsel Tarding

Research & Insight Manager
Mail: st@retailinstitute.dk
Direkte: +45 93 90 13 83

Husk

Som medlem får du 20% rabat på konsulenttimerne.

Vil du være et skridt foran konkurrenterne?
Ønsker du at melde dig ind eller blot høre mere om medlemskabet?