I en retail-verden hvor online og offline oftest smelter sammen, har det aldrig været vigtigtigere at forstå kunderejsen. Ved at give kunderne en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af kontaktpunkter, skabes konkurrencemæssige fordele. Med en Customer Journey Mapping får I skitseret hele kundeoplevelsen, fra lysten opstår, til beslutningen er truffet og alt derimellem. I får indsigter på tværs af kundesegmenter, kontaktpunkter og kanaler, og I får identificeret hvor på rejsen, der er huller.
Resultaterne afrapporteres i workshops, hvor der fastlægges handlingsplaner og styrringsværktøjer. Hermed sikres, at resultaterne integreres i jeres organisation.
Segmentering på baggrund af kundernes shopper-missions
Hvad er jeres brandposition? Painpoints? Og hvilke drivers er styrende for kundernes køb?
På tværs af kundetyper, kontaktpunkter, kanaler, tid og sted
Hvad skal der til for at understøtte en bedre kundeoplevelse på tværs af kanaler og segmenter?
Research & Insight Manager
Mail: st@retailinstitute.dk
Direkte: +45 93 90 13 83