Vi har mange års erfaring med at løse alle typer af detailhandels- og leverandørorienterede udfordringer og besidder kompetencer inden for strategi-, koncept- og butiksudvikling. Vi skræddersyer analyser med udgangspunkt i din virksomheds behov og altid i tæt samarbejde med dig.
Med en analyse fra Retail Institute Scandinavia kan du bl.a. få unikke indsigter i nutidens og fremtidens forbrugere gennem facts og findings kombineret med inspiration fra de bedste internationale spillere og vores mangeårige retail- og FMCG-ekspertise, -kendskab og -erfaringer. Det vil sige, at vi altid rådgiver vores kunder på baggrund af vores tilegnede ekspertise, facts og de findings, analysen frembringer samt showcaser, hvad der har virket for andre globale aktører – store som små.
Dine kunders adfærd og drivers varierer alt efter, hvilken shoppermission, de er på, og det får du kortlagt med en Customer Journey Mapping.
Kunden i centrum. Et kig ind i dine kunders mindset. Ved hjælp af neuroscience blotlægger vi kundernes bevidste og ubevidste købsmotiver.
Vi har udviklet en unik metode, hvor fokus er på træning af kompetencer i struktureret at anvende indsigter i forhold til egen branche i det fremtidige innovationsarbejde.
Research & Insight Manager
Mail: st@retailinstitute.dk
Direkte: +45 93 90 13 83
Retail- & forbrugerpassionist/director
Mail: dw@retailinstitute.dk
Direkte: +45 40 32 98 10