Forbrugeranalyse

Fornyet kundeindsigter til udvikling af strategi, koncept og butik

Viden er guld. Hos Retail Institute Scandinavia har vi mange års erfaring med at løse alle typer af leverandørorienterede udfordringer og besidder kompetencer inden for strategi, koncept og udvikling. Vi skræddersyer analyser med udgangspunkt i din virksomhedes behov og altid i tæt samarbejde med dig.

Med en analyse fra os kan du bl.a. få unikke indsigter i nutidens og fremtidens dagligvareforbrugere gennem facts og findings kombineret med inspiration fra de bedste internationale spillere og vores mangeårige FMCG-ekspertise, -kendskab og -erfaringer. Det vil sige, at vi altid rådgiver vores kunder på baggrund af vores tilegnede ekspertise, facts og de findings, analysen frembringer samt showcaser, hvad der har virket for andre globale detailaktører – store som små.

Customer Journey Mapping

Dine kunders adfærd og drivers varierer alt efter, hvilken shoppermission, de er på, og det får du kortlagt med en Customer Journey Mapping.

Kvantitative og kvalitative analyser

Med en analyse sikrer du dig den bedst mulige ekspert-rådgivning til at omsætte resultaterne til konkret handling.

Innovation workshop

Vi har udviklet en unik metode, hvor fokus er på træning af kompetencer i struktureret at anvende indsigter i forhold til egen branche i det fremtidige innovationsarbejde.

Vil du vide mere?

Stine Lomholt

Senior consultant branding & concept development/FMCG specialist
Mail: sl@retailinstitute.dk
Direkte: +45 23 73 15 83

Dorte Wimmer

Retail- & forbrugerpassionist/director
Mail: dw@retailinstitute.dk
Direkte: +45 40 32 98 10