Bliv klogere på fremtidens detailhandel

2020 har været et omvæltende år for retail domineret af corona, nedlukninger og restriktioner. Men krisen har også givet anledning til at tænke nyt, innovere og omstille sig.

Bliv klar til 2021 på årets retailkonference Refresh Retail, hvor du kommer helt tæt på morgendagens kunde gennem nye forbrugerindsigter, der offentliggøres på dagen.

Bliv også inspireret af Danmarks førende retailere og brands, der på dagen tager dig med ind i deres forretning. Oplev bl.a. Magasin, Sprout, Matas, Jysk og mange flere.

Nu må vi endelig mødes igen!

Retail Institute Scandinavia tager alle de nødvendige forholdsregler i overensstemmelse med sunhedsmyndighedernes anbefalinger, således at du får en tryg og sikker konferencedag. Fra torsdag d. 6. maj genåbner konferencer med coronapas og op til 1.000 deltagere.

Spørgsmål?

Bliver arrangementet udskudt eller aflyst grundet strammere restriktioner, får du mulighed for at få pengene retur for din billet. Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Oplev bl.a. indlæg fra:

Sprout
Michael Stausholm,
Stifter
Om indlæg

Hvordan bliver bæredygtig innovation til økonomisk succes?

Iværksættervirksomheden Sprout inspirerer til bæredygtige ændringer gennem innovative, grønne produkter og er bl.a. kendt for deres plantbare blyanter. Men hvordan driver man bæredygtigt iværksætteri og innovation, der også bliver en økonomisk succes? Og hvordan opstod ideen til Sprout? Hør stifter Michael Stausholm fortælle historien om Sprout, de udfordringer, virksomheden har haft på sin vej, og ikke mindst om vejen til succes i en verden, hvor forbrugerne stiller store krav om bæredygtighed til virksomhederne.

Jysk
Jan Bøgh
President & CEO
Om indlæg

Sådan vinder Jysk i fremtidens detailhandel

Jysk har fuldstændigt trodset corona og sat salgsrekord midt i krisen. Hvad er virksomhedens hemmelighed bag succesen? Og hvorfor er Jysk så attraktiv en virksomhed at arbejde for? Bliv klogere på Jysk, når President & CEO Jan Bøgh løfter sløret for, hvordan koncernen styrer gennem krisetider, driver medarbejder engagement, og ikke mindst hvilke innovative tiltag, der fremadrettet skal drive væksten i detailhandlen.

Les Deux
Andreas Christian von der Heide
Co-Founder
Om indlæg

Hvordan ser fremtidens forretningsmodel ud i modeverdenen?

Det danske modebrand Les Deux stormer frem og har formået at penetrere et marked, hvor udbuddet og konkurrencen er enorm. Oplev Co-founder Andreas Christian von der Heide fortælle om brandets vækstrejse, hvordan Les Deux har formået at vinde de unge forbrugerhjerter, og ikke mindst brandets fokus på bæredygtighed samt indsats under corona, som begge er faktorer, der vil ændre fremtidens forretningsmodel i modebranchen.

Bestseller
Peter Dahl
Sales Director, Vero Moda
Om indlæg

Sådan kommer Bestseller styrket ud af coronakrisen

Da coronakrisen satte ind i foråret, så Vero Moda ind i uvisheden, hvor likviditeten lynhurtigt blev sat under pres, og brandet frygtede det værste. Men Vero Moda er kommet gennem første del af krisen. Hør Sales Director for Vero Moda, Peter Dahl, fortælle om de greb, der blev sat i spil under krisen, hvordan Vero Moda fortsat styrer gennem krisen, og ikke mindst, hvordan man i lyset af dagens forbrugerlandskab sikrer det helt rette kanalmiks fra wholesale til egne og eksterne kanaler.

Matas
Lise Ryevad
CCO
Om indlæg

Matas vinder forbrugerhjerter gennem coronakrisen via omnichannel og servicer

Coronakrisen har sat skub i e-handlen i Danmark, og dette fik Matas til at sætte turbo på den digitale omstilling i kæden. Hør kommerciel direktør Lise Ryevad fortælle om, hvordan materialistkæden har formået at styrke både image og position gennem krisen via nye, digitale omnichannel-tiltag som fx live-shopping, og hvordan den historiske kæde formår hurtigt at omstille og forny sig gennem fokus på innovation.

LEGO
Martin Urrutia
Director of Global Retail Innovation
Om indlæg

LEGO innovates the business model with experiential shopping
Although LEGO has benefited from the growing home economy under corona, the group has also been challenged and forced to innovate both online and in stores. At Refresh Retail, Martin Urrutia Islas, head of global retail innovation at LEGO, will talk about the future of retail – experiential shopping – and how experiences are not only restricted to physical stores, but must be rolled out across channels and match customers’ shopping missions.

Indlægget er på engelsk.

Hummel
Kathrine Byskov Dath
Project Manager
Om indlæg

Hvilken rolle spiller den fysiske shoppedestination i fremtiden?

Hvordan ser fremtiden ud for fysiske butikker i en tid med massive digitale investeringer? Og hvorfor overhovedet åbne fysiske butikker i dagens højdigitale samfund? Oplev Kathrine Byskov Dath give Hummels bud på, hvordan den fysiske butik ser ud i fremtiden med udgangspunkt i brandets nye kids-koncept. Hør også, hvordan brandet indfrier de krav, der stilles til fysisk retail for at bevare relevans og kundernes interesse, og hvordan de gennem space management og aktiviteter har skabt en inspirerende og spændende shoppeopelvelse for både børn og voksne.

Magasin (Du Nord)
Frederik G G G Nielsen
Retail Director
Om indlæg

Det ”FYSITALE” stormagasin – den moderne shoppers første valg

Hvordan ser Magasin ud efter corona krisen? Hør Retail Director Frederik G. G. G Nielsen fortælle om rejsen og omstillingen mod det ”FYSITALE” stormagasin. Hvordan skaber man et moderne stormagasin, der giver glade kunder i en tid med stigende forventninger til personlig service, oplevelser, inspiration og en vækst online?

Retail Institute Scandinavia
Dorte Wimmer
Direktør
Om indlæg

Retail Reborn: Welcome to tomorrow!

Nye trends og tendener har set dagens lys det sidste år, og det store spørgsmål er nu;  hvilke er kommet for at blive? Og hvilke er essientielle, hvis man vil vinde i fremtidens retail?

Retail Institute Scandinavia har gennem 2020 og 2021 tæt monitoreret forbrugerne og detailhandlen, og Dorte Wimmer præsenterer på konferencen det helt nye white paper Retail Reborn med unikke indsigter og viden om de områder, ethvert brand eller retailer aktivt skal arbejde med i forretningen for at vinde i den nye kunderealitet.

Tid & Sted:

Fredag d. 27. august 2021
8.00-15.45

Morgenmad & registrering fra 8.00.
Første indlæg starter kl. 8.50

Tivoli Hotel & Congress Center
Arni Magnussons Gade 2
1577 København

Pris:

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia: 2.995,-

Øvrige: 3.995,-

Priserne er eks. moms.

Tilmelding

Husk at angive CVR nr., evt. PO-nummer, navn, mail og titel på alle deltagere.

Ved tilmeldingen giver du samtykke til, at vi kan dele deltagerlisterne samt tage fotos til konferencen.

Bemærk venligst afbudsregler
Afbud modtaget senest 14 dage før konferencedagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret. Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr. Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person. Ved aflysning eller udsættelse grundet restriktioner forbundet med corona, tilbydes den fulde billetpris refunderet.

Vær venligst også opmærksom på:
At når du deltager på årets retailkonference Refresh Retail, giver du tilladelse til, at vi må dele deltagerlisten med alle deltagere på konferencen. Desuden giver du også tilladelse til, at vi må tage billeder på konferencen til senere brug på fx vores hjemmeside eller til artikler i medlemsmagasinet Retail+.

Konferencepartnere