Årets dagligvarekonference – FMCG F@st Forward 2019

Årets dagligvarekonference – FMCG F@st Forward

Innovation og transformation i dagligvarehandlen

Vi inviterer traditionen tro til FMCG F@st Forward – årets dagligvarekonference torsdag d. 7. november (tidligere Stockmann årsmøde).
Deltag på konferencen og få indsigter og inspiration fra nogle af Danmarks førende dagligvarekæder og brands.

Her har vi sammensat et spændende program til dig, baseret på temaerne:

  • Bæredygtighed
  • Nye forretningsmodeller
  • Nyt fra de største aktører

Early bird t.o.m. 15. august

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia:
Tilmeld 2, men betal kun for 1. Early bird pris for 2 personer: 2.995 kr. (normalpris 5.990 kr.).

Øvrige: spar 500 kr. pr. tilmeldt person:
Early bird pris 3.295 kr. (normalpris 3.795 kr.).
Priserne er ex. moms

Gå ikke glip af bl.a.:

Jan Madsen
Koncerndirektør, Coop Danmark
Læs mere

Coops rejse mod en mere digital fremtid

2019 har stået i digitaliseringens tegn og handler især om styrkelsen af Coops fysiske og digitale kundemøde. Coop vil fortsat investere betydeligt i nye digitale løsninger til kunder og medlemmer. Hvilken betydning får det for vores relevans og konkurrencekraft fremover? Hvilke ønsker og krav har vore kunder og medlemmer til os på den fortsatte fælles rejse?

Niels Østenkær
CEO, Simply Chocolate, All Natural
Læs mere

Opdateres snarest

Jeppe Boel
Marketing og Sponsorchef, Carlsberg Danmark
Læs mere

Carlsbergs bæredygtighedsagenda

Jeppe Boel kommer og fortæller om Carlsberg’s store bæredygtighedsagenda samt lanceringskampagne i 2019

Jan Larsen
Senior Vice President Føtex, Salling Group
Læs mere

Opdateres snarest

Camilla Blicher Simonsen
Senior Category Director, Arla
Læs mere

Arla vil være klimaneutrale i 2025

Vi har i Arla i foråret 2019 lanceret vores ambitiøse klimastrategi, hvor vi i 2025 vil være klimaneutrale. I Arla Danmark har vi fokus på hele værdikæden, og har i mange år arbejdet intenst med bæredygtighed fra gård til forbruger. Vi har netop lanceret en stor kommunikationskampagne, hvor vi fortæller danskerne om alle de vigtige tiltag vi har taget, er i gang med at tage, og kommer til at tage – og om, hvorfor vi som Arla og som forbrugere har et valg og et ansvar.

Henning Bahr
CEO & ejer, Retail Institute Scandinavia
Læs mere

Ny prognose for dagligvarehandlen

Vi fremlægger vores bedste bud på aktørernes position og markedsandel om 5 og 10 år.

Line Hoff
Co-founder, Læsk
Læs mere

En sand “small shark” historie, om en lille virksomhed der går i struben på sodavands mastodonterne

Læsk er en klassisk startup historie om to venner der rejste sammen, og besluttede sig for at introducere kombucha i Danmark. I dag – et par år senere sælges det over hele landet (Coop, Lagkaghuset, Sticks’n’Sushi, etc.) og har netop lavet aftale med Ikea om at introducere kombucha i den svenske gigants nye kulinariske satsning. Først i Prag, derefter udvidelse til flere storbyer. En sand “small shark” historie, om en lille virksomhed der bygger en niche / sub-kategori op, og går i struben på sodavandsmastodonterne. Utvivlsomt et af de danske fødevare-startups med mest medvind og nu også med Claus Meyer som investor.

Talerlisten opdateres løbende, så hold øje herinde på hjemmesiden.

Du får:

  • Alle deltagere får Ny Prognose for dagligvarehandlen med hjem
  • Inspiration og indsigter fra nogle af Danmarks førende dagligvarekæder
  • Inspiration fra danske innovative brands
  • Netværk med andre deltagere

Tilmeld

Husk at angive CVR nr., evt. PO-nummer, navn, mail og titel på alle.

Ved tilmeldingen giver du samtykke til at vi kan dele deltagerlisterne med alle på konferencen samt til tage fotos.

Pris

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia:
Tilmeld 2, men betal kun for 1.
Early bird* pris for 2 personer: 2.995 kr. (normalpris 5.990 kr.).

Øvrige: spar 500 kr. pr. tilmeldt person.
Early bird* pris 3.295 kr. (normalpris 3.795 kr.).
Priserne er ex. moms

*Early Bird gælder t.o.m. 15.08.2019

Tid & Sted

Torsdag d. 7. november 2019
09.00 – 15.30 Microsoft – Kanalvej 7, DK-2800 Kongens Lyngby

Konferencepartnere:

Microsoft, OKI og Realfication

Bemærk venligst afbudsregler
Afbud modtaget senest 14 dage før konferencedagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret
Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr.
Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person.