Magasin: CUSTOMER EXPERIENCE

Magasin: CUSTOMER EXPERIENCE

-Få en plads i magasinet

Vi søger løsninger til detailhandlen, der optimerer kundeoplevelsen.

Detailhandlen sætter i stigende grad fokus på kundeoplevelsen som konkurrenceparameter – og med god grund! Den digitale tidsalder har affødt kunder, der forventer personlige, informerende, engagerende og relevante butiksoplevelser, og det har givet den fysiske butik en ny rolle: fokus er flyttet fra produkt og pris til oplevelse og relation.

Kundeoplevelse er tidens helt store buzzword, for uden en relevant og unik oplevelse i butikken, der i høj grad styrker relationen til kunderne og driver loyalitet, tabes kampen om kunderne.

Retailere søger derfor i stigende grad løsninger, der skaber en førsteklasses kundeoplevelse i butikken – og de har brug for dig!

Retail Institute Scandinavia tilbyder eksklusivt vores medlemmer at skabe kontakt til over 1.000 beslutningstagere i detailbranchen. Vi udgiver højkvalitetsmagasinet Customer Experience, hvori vi skriver om dine produkter, og hvordan de positivt bidrager til at øge den gode kundeoplevelse i retailbranchen. Med en artikel i Customer Experience-magasinet får du en enestående markedsføringsplatform i hjertet af dansk detailhandel.

Din virksomhed leverer den gode historie, der promoverer jeres produkt.

Det eneste du skal gøre, er at fortælle os om dine produkter! Retail Institute Scandinavia står for produktionen og som troværdig afsender.

Hvad er Customer Experience?

Customer Experience er et eksklusivt magasin, som er bindeledet mellem de leverandører, der er medlem af Retail Institute Scandinavia og den danske detailbranche. Vi har valgt, at næste udgivelse i september skal skrives på dansk.

Hvem er modtager?

Customer Experience-magasinet sendes direkte til over 1.000 navngivne beslutningstagere i 300 danske detailvirksomheder, som er medlemmer af Retail Institute Scandinavia.Derudover vil magasinet være tilgængeligt for alle medlemmer i vores vidensbank.

Hvad får du?

  • Troværdig eksponering til over 1.000 beslutningstagere i detailbranchen
  • En gennemarbejdet artikel med fokus på, hvordan dit produkt bidrager til en bedre Customer Experience, evt. set fra én af dine kunders synspunkt
  • Logo og kontakteksponering
  • Pdf af din færdige artikel til fri afbenyttelse
  • 10 eksemplarer af magasinet (mulighed for tilkøb af flere)

Hvad kræver det?

  • Skriftlig besvarelse af en håndfuld målrettede spørgsmål, som derefter skrives igennem af en dygtig skribent fra Retail Institute Scandinavia.
  • Pris: 25.000 DKK

Kontakt vores director Dorte Wimmer for at høre mere.

*Det er kun muligt at benytte denne mulighed som medlem af Retail Institute Scandinavia.

Se en teaser på magasinet

Vil du vide mere?

Udgivelse i september måned.

Kontakt vores director Dorte Wimmer for at høre mere.