Bliv klogere på fremtidens salg på sociale medier, når vi inviterer Facebook til at dele ud af deres viden om opdagelseshandel

Gratis Retail Update-webinar d. 22. juni

Bliv klogere på, hvordan din virksomhed kan tage jeres online markedsføring op på et helt nyt niveau, når vi inviterer Facebook til at fortælle om fremtidens salg på sociale medier og skiftet fra søgebaseret shopping til opdagelsesbaseret shopping.

Coronakrisen har sat turbo på online shopping og kundernes digitale færden. Især brugen af de sociale medier stiger kraftigt, og derfor er det nu ekstra relevant for virksomheder at forstå, hvordan de kan anvende de sociale medier og skabe oplevelsesbaseret shopping, også kaldet Discovery Commerce.

Gå ikke glip af dette gratis webinar, hvor Jesper Brunhøj Olsen, Head of Industry hos Facebook, giver dig unikke indsigter på brugerne og gør dig klogere på, hvordan dine produkter finder de helt rette kunder online.

Få viden om:

  • Hvordan du skaber inspirerende shoppeoplevelser online, der konverterer til køb
  • Hvordan dine produkter finder de rette kunder og ikke omvendt
  • Hvordan du skaber en friktionsløs shoppeoplevelse med få klik fra inspiration til køb
  • Hvordan du rammer helt nye målgrupper, der har brug for netop dit produkt

Hør også Salling Group dele deres erfaringer med opdagelsesbaseret shopping, når Katrine Marie Klitgaard, Digital Creative Concept Manager i Salling Group, toner frem i webinaret.

Info:

Hvornår: Tirsdag d. 22. juni, kl. 10.00
Hvor: Teams (tilmeldte medlemmer modtager mail med link dagen inden)
Varighed: ca. 45 min.

Webinaret er åbent og gratis for alle.

Tilmeld dig via knappen nedenfor, og oplys venligst virksomhedsnavn, navn, titel og e-mail.

OBS: ved tilmelding giver du tilladelse til, at vi må dele dine kontaktoplysninger med vores partner på webinaret, Facebook. 

Vil du være opdateret på det nyeste indenfor kundeadfærd og retail?