Trendseminar Øst (eksklusivt for medlemmer)

Du kan som medlem hos os helt eksklusivt deltage på vores Trendseminar i København

Læs også om Trendseminaret i Aarhus her

Nedenfor kan du læse mere om talerne i København

John Terra

Retail Research Director, Q&A

Den stigende tilstedeværelse af teknologi ligger et stort pres på virksomheder om at sikre, at de kan levere en fuldt integreret oplevelse for forbrugerne på tværs af alle berøringspunkter. At skabe relevans for forbrugerne drejer sig bl.a. om at skabe den rigtige oplevelse på det rigtige tidspunkt i hvert trin af kundens rejse og mere specifikt fokusere på de behov, kunden har forud for rejsen. Teknologiudviklingen giver både detaillister og forbrugere nye muligheder for at nå hinanden.

Q&A er vores hollandske partner og en del vores internationale netværk af retaileksperter, Ebeltoft Group. John Terra fra Q&A vil dele de findings fra Q&A’s seneste undersøgelse, der omhandler teknologisk innovaiton i retail udarbejdet i samarbejde med Ebeltoft Group tidligere på året. Han introducerer, hvordan tre styrker vil forme retningen for retail samt seks temaer med vækstpotentiale, der er værd at fokusere på de næste 12-18 måneder. Disse temaer har et stærkt fokus på customer-facing, som er med til at påvirke customer journey. Dertil præsenterer John Terra seks måder, hvorpå retailere kan interagere med kunderne.

Tid og sted

Dato: 27. september 2018

Sted:  Cfl – Center for ledelse v/Østerport station
Folke Bernadottes Allé 45
DK-2100 København Ø

Tid: 8.00 – 10.00

Parkering

Der er 90 gratis p-pladser ved clf.

Ole Kiel

Head of FDB Møbler, Coop Danmark

Kom og hør Ole Kiel, Head of FDB Møbler, fortælle om, hvordan man relancerer et over 75 år gammelt folkebrand, der har prydet utallige danske hjem igennem flere generationer, og tilpasser det nutidens forbrugere.
Hvordan formår FDB Møbler at skabe awareness på tværs af alle kanaler, og hvordan udvikler man en kommunikationsplatform, som evner at dække både nationalt og internationalt? Derudover vil Ole behandle, hvordan man driver egne butikker online såvel som offline samt whole-sale med ét og samme brand.

Copenhagen Airports

Kom, og hør Anni Thøgersen, Senior Business Development Driver, fortælle om, den enorme udvikling, som Lufthavnen har gennemgået de seneste år og stadig er i gang med. Den omfattende udvidelse skal bl.a. resultere i endnu mere shopping og et endnu bredere udbud af madoplevelser, og her er der især tale om et større udbud til lufthavnens yngre publikum. Hvordan formår Københavns Lufthavn at fastholde og tiltrække forbrugere, og hvordan klargør lufthavnen sig til at møde fremtidens retail samt F&B trends, således at de rejsende også i fremtiden har lyst til at shoppe designertøj og dyre parfumer inden en tur til fx New York eller Berlin.

Tilmelding

Tilmeld dig på vores mail herunder.
Husk at angive navn, mail og titel på alle deltagere ved tilmelding.