Hvad du gør for dine kunder, er vigtigere end, hvad du siger til dem…

Hvad du gør for dine kunder, er vigtigere end, hvad du siger til dem…

Retail- og teknologieksperten David Polinchock har gennem de sidste 20 år hjulpet diverse supermarkeder med at forstå den grundlæggende sandhed: hvad du gør for dine kunder, er langt mere vigtigt, end hvad du siger til dem.
På NEXT-konferencen i Århus forklarede han bl.a., hvordan fremtidens supermarkeder vil se ud, og hvorfor butikker som Apple Retail Stores tjener meget mere end alle andre store kæder.
Jyskbank.tv mødte ham i den forbindelse og har produceret et tv-interview med eksperten, som du kan se her:


Kategorier:
, , , ,
2 kommentarer
  • Legetøj
    Oprettet 08:51h, 10 oktober Svar

    Som udgangspunkt når vi sælger legetøj så er kundeservicen det vigtigste, når det punkt er krydset af listen, så sørger vi for at oplevelsen bliver endnu bedre, ved at vi lægger noget ekstra ned i der kurv gratis, det er vigtigt at man kender sine kunder, for bedre at kunne betjene dem.

  • Puky løbecykel Tilbud
    Oprettet 23:54h, 08 december Svar

    Som emmasverden nævner her, så skal man hele tiden finde sin niche og gøre noget ekstra for kunden. For vores vedkommende gør vi det let for kunden at handle hjulbaseret legetøj. Vi har feks valgt at samle alle puky løbecykler, puky gåcykler med hhv 2 og 3 hjul. Det har vi, for kunder hader at løbe rundt mange steder. skal der købes gaver til ungerne – er det rart at kunne shoppe det hele ét sted.
    Det synes jeg jo personligt er bevis for god kundeservice i praksis.

Skriv en kommentar