Kvantitative og kvalitative analyser

Vi giver dig viden til handling

Vores analyser har til formål at gøre dig og din virksomhed klogere på forbrugerne og detailhandlen. Med en analyse fra Retail Institute Scandinavia sikrer du dig den bedst mulige ekspert-rådgivning til at omsætte resultaterne til konkret handling. Vores seniorkonsulenter har mange års erfaringer med markedet, og de skræddersyr en analyse til virksomhedens specifikke behov og udfordringer, så vi sikrer dig størst mulig gavn af analysen og 360-graders perspektiv på din udfordring.

Her kan du se et udvalg af de analysemetoder vi bl.a. arbejder med. Analysearbejdet kombineres altid med vores mangeårige erfaringer og viden på området i samspil med inspiration fra globale best practice-cases.

  • Dybdegående interviews
  • Store explore
  • Exit interviews
  • Mystery shopping
  • Webpaneler
  • Fokusgrupper

Kvantitative og kvalitative analyser kan med fordel kombineres. Vi anbefaler ofte at starte med fokusgrupper, hvorefter resultaterne kvantificeres og verificeres via et webpanel.

Vores analyser er ikke begrænset til ovenstående – kontakt os til en snak om, hvad vi kan gøre for dig.

Vil du vide mere?

Stine Lomholt

Senior consultant branding & concept development/FMCG specialist
Mail: sl@retailinstitute.dk
Direkte: +45 23 73 15 83

Dorte Wimmer

Retail- & forbrugerpassionist/director
Mail: dw@retailinstitute.dk
Direkte: +45 40 32 98 10

Vil du være et skridt foran konkurrenterne?
Ønsker du at melde dig ind eller blot høre mere om medlemskabet?