Limbic® – et nyt neuromarketing værktøj

Forstå dine kunders købsmotiver

Limbic® er et nyt og banebrydende værktøj, som er baseret på mange års hjerneforskning og viden indenfor neuromarketing.

Retail Institute Scandinavia har som de første i Danmark, fået eksklusiv adgang til værktøjet og skandinavisk data.

Limbic® tager udgangspunkt i dine kunders psykologiske og emotionelle værdisæt og opstiller syv personlighedstyper.

Med Limbic® kan vi tilbyde dig en unik mulighed for at forstå dine kunders købsmotiver, påvirke dem og derved opnå en mere målrettet indsats samt et øget salg.

Kontakt os til en snak og få et uforpligtende tilbud.

Vil du vide mere?

Sidsel Tarding

Research & Insight Manager
Mail: st@retailinstitute.dk
Direkte: +45 93 90 13 83

Vil du være et skridt foran konkurrenterne?
Ønsker du at melde dig ind eller blot høre mere om medlemskabet?