Limbic® – et nyt neuromarketing værktøj

Kunden i centrum. Et kig ind i dine kunders mindset

Ved hjælp af neuroscience blotlægger vi kundernes bevidste og ubevidste købsmotiver. Limbic bygger på mange års hjerneforskning og kombinerer neurovidenskab, biologi og psykologi. Vi sætter kunden i centrum og hjælper jer til hvilke farver, former og budskaber, I skal kommunikere for at give kunderne lyst til at købe.

Vi hjælper jer med at forstå:

Målgruppe
Målgruppe

Hvem er jeres målgruppe? Hvad er deres emotionelle fokus? Hvordan gør I jer relevante?

Brand/butik
Brand/butik

Hvilke emotionelle værdier knyttes til jeres brand? Hvordan skiller det sig ud fra konkurrenterne? Hvad er jeres brand position?

Kategori
Kategori

Hvilke parametre driver kategorien? Og hvordan kan kategorien optimeres

food
Produkt / emballage

Hvordan opleves emballage, skrift, form, farver og budskaber? Hvilke kundetyper henvender produktet sig til?

Vil du vide mere?

Kontakt os til en snak og få et uforpligtende tilbud.

Sidsel Tarding

Research & Insight Manager
Mail: st@retailinstitute.dk
Direkte: +45 93 90 13 83

Limbic® personlighedstyper

Du kender måske dine kunders køn, alder, geografi og måske også deres købshistorik. Men det er kun toppen af isbjerget i forståelsen af, HVORFOR dine kunder opfører sig, som de gør.  Med Limbic® tilbyder vi dig et kig ind i dine kunders mindset og blotlægger, hvordan du gør dig relevant overfor dine kunder.

Hvis målet er at skabe relevante in-store oplevelser, budskaber og marketingindsatser, må vi forstå, hvilken Limbic® type vi henvender os til, og ikke mindst hvad der tricker hans/hendes behov og følelser.

Nedenfor kan du se 7 personlighedstyper, der er baseret på Limbic®. De adskiller sig fra hinanden på mange punkter – både i forhold til personlighed og livssyn, men også deres tilgang til produkter og ydelser.

Disciplinarian

Hedonist

Performer

Open-minded

Adventurer

Traditionalist

Harmoniser

Vil du være et skridt foran konkurrenterne?
Ønsker du at melde dig ind eller blot høre mere om medlemskabet?