Archive

Den indiske konglomerat Reliance Industries, der er franchisetager på Armani-brandsne i Indien, planlægger nu at tage det italienske luksusmodehus’ restaurantskoncept, Emporio Armani Caffè & Ristorante, til Mumbai, Indien. Luksusmodehuset har tidligere åbnet restauranter i bl.a. Paris, Dubai og Tokyo, hvoraf...

Det danske modebrand Cecilie Bahnsen åbner en shop-in-shop hos den britiske modeforhandler Dover Street Market i London. Butikken er indrettet af designer Cecilie Bahnsen selv, og bærer dermed præg af brandets visuelle univers. Der er bl.a. pyntet med is-lignende glassten,...

På fredag åbner shoppingcentret Melbourne Central, der ligger i Melbourne i Australien, en midlertidig pop up-butik, som samler alle returneringer ét sted. Butikken The Returning tager nemlig imod alle returvarer, der er købt i en af centerets butikker, hvortil kunderne...

Shoppingcenteret Gallerian, som ligger i hjertet af Stockholm, skaber en ny mødeplads og retailkoncept inspireret af skate-kulturen. Konceptet hedder P.U.S.H, der er en forkortelse af Performance Sk8 Urban Skate House, og er et område på 1.000 m2, som skal fungere...

I forbindelse med fejringen af Barbies 60-års jubilæum har den amerikanske legetøjsgigant Mattel nu åbnet en Barbie pop up-butik i shoppingcentret Liverpool One i England. I butikken kan besøgende bl.a. tage billeder af sig selv, hvor de står som en...

I dag åbner et nyt stort shoppingcenter i Norden ved navn Mall of Tripla i Helsinki, Finland. Shoppingcenteret er knapt 85.000 m² stort og byder på shopping i fem etager. Centeret rummer 250 forskellige aktører indenfor restauranter, cafeer, servicer og...

Konsulenthuset McKinsey & Co. åbner i dag en anderledes butik, hvor brands kan sælge deres produkter og samtidig afprøve ny teknologi. Butikken, som hedder Modern Retail Collective og ligger i Mall of America i Minnesota, lader brands og retailere afprøve...

I morgen d. 16. august inviterer den amerikanske kæde af lavprisstormagasiner Marshalls kunderne til en form for skattejagt i butikkerne. Kæden har nemlig gemt én såkaldt Surprise Box i hver af dets butikker på tværs af USA, og den første...