Archive

Den amerikanske stormagasinkæde Nordstrom lancerer nu en stor julekampagne under navnet ’Making Merry’. Som en del af kampagnen har Nordstrom ekspanderet sit samarbejde med Balsam Hill, som er kendt for deres kunstige juletræer, om at kreere store udstillinger med de...

Den amerikanske suppeproducent Campbell’s Soup har indgået et samarbejde med Universal Music Group om en ny suppeserie med QR-koder, som låser op for forskellige sange, når kunderne scanner dåserne med deres smartphone. Fra d. 5. november kan kunderne i udvalgte...

Den amerikanske detailgigant Walmart lancerer nu en ny ”text-to-shop”-funktion, der giver kunderne mulighed for at sms-shoppe. Praktisk betyder det, at kunderne kan skrive eller indtale en sms til Walmart med deres indkøbsseddel, hvorefter Walmart leverer varerne til kunden. Formålet med...

Det amerikanske skobrand Crocs har igangsat en månedlang kampagne under navnet Croctober, som består af nye aktiveringer og funktioner på de sociale medier. Bl.a. har brandet lavet en funktion på Snapchat, hvor brugerne kan give deres bitmoji – som er...

Den australske division af conveniencekæden 7-Eleven har lavet en konkurrence på Instagram under navnet #busydoingnothing, hvor heldige australiere kan få fat i et eksklusivt loungewearsæt, som er inspireret af hjemmearbejdet under coronapandemien. Sættet består af en behagelig fleecetrøje og et...

Kaffegiganten Starbucks og streamingtjenesten Netflix går nu sammen om en ny månedlig serie af videoer, der skal engagere både eksisterende og nye kunder. ”But Have You Read the Book?”, som er titlen på den nye serie, vil køre på Netflixs...

Den svenske sportskæde Stadium lancerer nu deres egen online markedsplads, hvor kunderne kan shoppe flere kendte brands. Markedpladsen går under navnet Stadium Connect, og her kan kunderne finde mere end 20.000 forskellige produkter mod 7.000-8.000 i Stadiums fysiske butikker. Sortimentet...