Archive

Har du dømt NFT'er helt ude? Så tag lige et kig på Starbucks. Det er mere end et år siden, at salget af NFT'er først så voldsomt vækst, for derefter at gå den anden vej. I fredags lancerede Starbucks så sin...

Slikbrandet Starburst lancerer deres første metaversbutik i det virtuelle shoppingcenter, The Mall. Det sker i samarbejde med MetaVRse og loyalitetsplatformen BambuMeta, der sammen debuterer med en ny virtuel verden kaldet ’Starburst Juicyverse’ ved SXSW-konferencen i Austin, Texas på søndag. Derefter...

Activewear- og livstilsbrandet Alo Yoga debuterer nu med en digital shoppingoplevelse, der fungerer via virtual reality. Oplevelsen er en del af Alo Yogas nye virtuelle butik, som også byder på beauty- og wellness-tutorials, træningssessioner og en gnidningsfri betaling. I forbindelse...

Har du altid drømt om at være med i en online ølklub? Nu har du chancen! Ølbrandet Corona er nemlig gået sammen med e-commerce-platformen Obsess om at lancere en helt ny oplevelse i form af et virtuelt klubhus på Coronas...

Yogabrandet Alo Yoga har netop lanceret en digital kollektion i metaverset. Det sker i samarbejde med The Sandbox, som er en virtuel verden. Kollektionen byder på en bøllehat, sweatpants og en hoodie fra brandets kollektion, som blev lanceret under Paris...

Virtuelle, spilbaserede tiltag kan være en god måde for en retailer til at kultivere fremtidens kunder. Det er The Home Depot nye børneunivers på metaversplatformen Roblox et godt ekempel på. I den virtuelle by, Roblox Redcliff City kan børn fordybe...

Kosmetikbrandet Buxom Cosmetics lancerer en ny oplevelse i metaverset kaldet ’Buxom PlumpVerse’. Oplevelsen, der er lavet i samarbejde med det digitale konsulentfirma Publicis Sapient er tilgængelig de næste seks måneder, og er at finde på platformen Decentraland i metaverset. Buxom...

Det Mondelēz-ejede brand, Oreo fejrer lanceringen af deres limited-edition-cookie kaldet ’The Most Oreo Oreo’ med en oplevelse i metaverset i samarbejde Martha Stewart. Her inviterer Oreo deres fans ind i metaverset for at gå på opdagelse i en Oreo-inspireret verden...

H&M lancerer en ny modeoplevelse på platformen Roblox, der giver forbrugerne mulighed for at eksperimentere med forskellige materialer og mønstre og skabe deres egen virtuelle garderobe til deres avatar. Oplevelsen er i 3D, og byder bl.a. også på social interaktion,...

Makeupbrandet NYX lancerede i går deres nye spring 2023-kollektion på gamingplatformen Roblox. Kollektionen kan ses i NYXs nye ’House of NYX Professional Makeup’, som befinder sig i iHeartLand på Roblox-platformen. Her kan de besøgende samle på limited-edition-makeup til deres avatars,...

Hvis du var en af dem, der gik i velour-tracksuits tilbage i 00’erne, er der gode nyheder for dig. Det Paris Hilton-ejede brand 11:11 har nemlig lanceret en digital modekollektion med netop det ikoniske tracksuit fra 00'erne under navnet ’love...