Kioskhåndbogen

Den årlige publikation Kioskhåndbogen giver en aktuel orientering om markedet for nærbutikker; dets udvikling, konkurrenceforholde og kæders profiler. Branchehåndbogen beskriver alle kiosker, tankstationer og dagligvarebutikker med en årlig omsætning på mindre end 10 mio. kr. inkl. moms.

Bogens indhold

  • Analyse af markedet og dets udvikling beskrevet med nøgletal og grafik
  • Dybtgående beskrivelse af konkurrenceforholdene
  • Kædeprofiler og kort med butiksplaceringer
  • Oplandsprofiler for alle kæder med demografisk beskrivelse af oplandet
  • Butiksregister med detaljerede oplysninger om nærbutikker, kiosker, benzinstationer og minimarkeder – opdelt efter tilhørsforhold. For hver butik er ud over stamoplysningerne anført salgsareal og omsætning
  • Fortegnelse over antallet af butikker, deres samlede omsætning samt antal indbyggere fordelt på regioner og kommuner
  • Indledende afsnit om forbrugerne og markedet for convenience.

Hvem kan bruge bogen?

Kioskhåndbogen henvender sig hovedsagligt til følgende målgrupper:

  • Dagligvareleverandører – food og nonfood
  • Købmænd og butiksledere
  • Grossister og kæder
  • Reklame-, medie- og webbureauer
  • Handelsskoler og andre uddannelsesinstitutioner med detailhandelsfag

Elektronisk tillæg

I tillæg til Kioskhåndbogen kan du købe butiksfortegnelsen i elektronisk form. For hver nærbutik er anført butiksnavn, daglig leder, adresse, telefon, telefax, e-mail og kædetilhørsforhold.

Du kan bestille bogen inkl. elektronisk butiksfortegnelse via bestillingsformularen her

Pris

DKK 1.845,- (ved løssalg)
DKK 1.645,- (ved abonnement)

DKK 4.500,- (inkl. elektronisk butiksfortegnelse)

Udgivelse

Juli 2016

Kontakt

For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Helle Husted på hh@retailinstitute.dk eller telefon +45 23 43 31 40.

Category
bøger