Kundeadfærd i ‘den nye corona-verden’

Kundeadfærd i ‘den nye corona-verden’

Corona er årsagen til, at vi alle oplever en tsunami af forandringer i vores hverdag, og kundeadfærden har dermed ændret sig drastisk på meget kort tid. Noget af den nye kundeadfærd er midlertidig og vil udelukkende høre sig corona-tiden til, men en stor del af den er mere permanent, da corona vil præge vores værdier, handlinger og ikke mindst den måde, vi handler på, i lang tid.

Retail Institute Scandinavia har tracket danskernes adfærd og holdninger inden Covid-19 ramte landet, lige efter lockdown og igen 2 måneder efter. Dette studie giver dig nogle helt klare indikationer på, hvilke ændringer Covid-19 vil føre med sig på kort og på lang sigt.

Hør Dorte Wimmer fortælle om, hvordan man skal servicere fremtidens kunder, og hvilke helt konkrete ting, du kan starte med i morgen.

Kontakt Dorte Wimmer på dw@retailinstitute.dk eller telefon +45 40 32 98 10.

Bliv klogere på, hvordan corona påvirker kundeadfærden nu og i fremtiden

Book et foredrag for dig og din virksomhed med vores retail- og forbrugerekspert Dorte Wimmer.

Hør mere om foredraget ved at kontakte Dorte.
Foredraget for din virksomhed kan afholdes både fysisk og virtuelt.

Er du medlem?
Husk at medlemmer får 20% på foredrag. Læs mere om medlemskabet her.

Kontakt

Kontakt Dorte Wimmer på dw@retailinstitute.dk eller telefon +45 40 32 98 10.

Category
Foredrag