Retail Innovations 12

Retail Innovations er din guide til de nyeste trends og innovative koncepter på den internationale detailhandelsscene. Med den seneste udgave af Retail Innovations får du international inspiration og indsigt i de mest toneangivende trends, der kommer til at dominere retail i 2017.

Bogen giver dig indsigt i, hvad der sker på den globale detailhandelscene og konkret input til den kreative udvikling af dit detailkoncept. Med Retail Innovations 12 får du 38 best practice-cases fordelt på 4 detailhandelstrends, som tilsammen giver dig inspiration og input til:

  • Hvad er og bliver game-changers på markedet, der driver detail fremad?
  • Hvordan kan man gentænke og innovere sin forretningsmodel?
  • Hvordan kan man inkorporere cross channel og nye teknologier i ens koncept?
  • Hvordan sammenblander man online- og offline-oplevelsen?
  • Hvordan kan man højne, den rolle kunderne spiller i at skabe og determinere produktet?
  • Hvordan imødekommer man forbrugertrends og løfter butikken til et sted, der handler om langt mere end tilfældige varer på hylderne?

Vi kommer gerne ud og fortæller hvad det betyder for din virksomhed med et foredrag, som du kan læse mere om her.

Generelt om Retail Innovations-serien

Retail Innovations giver dig nøgleinformationer og billeder fra koncepter i alle brancher – fra convenience til parfumerier og fra boghandlere til byggemarkeder. Fælles for dem alle er, at de giver nye ideer og udfordrer vanetænkningen med spændende og anderledes koncepter.

For findes der noget bedre end at få øjnene op for nye og bedre måder at gøre tingene på? Retail Innovations-seriens bind indeholder alle et væld af internationale best practice-cases, der viser dig, hvordan andre nyfortolker en butik, en branche eller en bestemt måde at gøre tingene på. Konkrete eksempler på, hvordan innovation omsættes i praksis, kan nemlig give mod på også at stille spørgsmålstegn ved ens egen hverdag – og evnen samt viljen til forandring, innovation og udvikling er netop altafgørende i dagens kontinuerligt foranderlige marked, hvor empowered og omnipotente forbrugere konstant er på jagt efter nyheder, inspiration og oplevelser.

Så grib chancen for konkrete idéer til at tænke nyt og i sidste ende skabe en bedre forretning.

Foruden de to engelske udgaver af Retail Innovations-serien, kan du ligeledes købe vores danske trendserie i fem bind.

Udgivelser og priser

No. 5: DKK 495,- (udgivet februar 2015 – 84 sider, bog)
No. 4: DKK 495,- (udgivet februar 2014 – 84 sider, bog)
No. 3: DKK 495,- (udgivet maj 2013 – 84 sider, bog)
No. 2: DKK 395,- (udgivet november 2012 – 68 sider, hæfte)
No. 1: DKK 395,- (udgivet november 2011 – 68 sider, bog)

TILBUD: køb alle fem bind i Retail Innovations-serien til særpris lige nu DKK 1.495,-
(priser er ex moms og forsendelse).

Pris

DKK 495,- (ved løssalg)

Udgivelse

Marts 2017

Kontakt

For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Helle Husted på hh@retailinstitute.dk eller telefon +45 23 43 31 40.

Category
bøger