Miracle & Lagkagehuset

Lagkagehusets loyalitetsapp fremhæves som en af de bedste i Storbritannien

Lagkagehuset er havnet i fornemt selskab i det engelske retailmagasin RetailWeek, hvor det sammen med bl.a. store, globale spillere som Nike, fremhæves i kategorien bedste loyalitetsapp i Storbritannien.

Lagkagehusets app hyldes for sin enkelhed og overskuelighed, og for i alle aspekter at fokusere på kunden, og de fordele kunden får ved at være medlem.

Oprindeligt bestod loyalitetskonceptet af en Bonkringle. En gratis kage kunderne fik, når de havde samlet for 1.000 kr bonner. Konceptet virkede ikke super godt. Bonnerne blev glemt, gled ud af lommen eller endte i vaskemaskinen. Det, der skulle være en fordel for kunderne, blev oplevet som en frustration. For at holde styr på bonnerne og undgå at brandet Lagkagehuset blev forbundet med følelsen ærgerlig, blev det i 2016 besluttet at udvikle en app til at holde styr på bonnerne. Appen er udviklet i samarbejde med softwarevirksomheden Miracle, der er eksperter i loyalitetskoncepter.

Det var en app, kunderne gerne ville give plads på deres smartphone og pludselig var der afsæt til også at udvikle click & collect og et langt mere raffineret loyalitetskoncept. Resultatet: Lagkagehuset blev velsignet med så mange brugere, at der også var grundlag for at blive datadrevet.

Senest har appen vundet 2 x sølv til Danish Digital Awards i kategorierne Commerce og ROI. To hardcore kategorier, hvor det er tallene, der tæller. Appen er ganske enkelt blevet et væsentligt bidrag til Lagkagehusets succes.

Læs mere om hvad Miracle kan tilbyde dig her.

Interesseret i et partnerskab? Kontakt Anne Hockerup  ah@retailinstitute.dk eller telefon +45 26 77 75 98

Category
partnerskaber