Supermarkedshåndbogen

Har du styr på dagligvarehandlen anno 2016?

Med Supermarkedshåndbogen får du en aktuel beskrivelse af markedet, konkurrenceforholdene og kædernes profiler i den danske dagligvarebranche. Publikationen beskriver alle danske dagligvarebutikker med en årlig omsætning på 10 mio. kr. inkl. moms eller derover.

Bogens indhold

  • Udførlig analyse af markedet og dets udvikling beskrevet med nøgletal og grafik
  • Dybdegående beskrivelse af konkurrenceforholdene
  • Kædeprofiler og kort med butiksplaceringer
  • Oplandsprofiler for alle kæder med demografiskbeskrivelse af oplandet
  • Butiksregister med detaljerede oplysninger om butikkerne opdelt efter tilhørsforhold
  • For hver butik er der ud over stamoplysningerne anført salgsareal, omsætning, antal kasser og sortiment
  • Fortegnelse over antallet af butikker, deres samlede omsætning samt antal indbyggere fordelt på regioner og kommuner

Hvem kan bruge bogen?

Supermarkedshåndbogen henvender sig hovedsageligt til følgende målgrupper:

  • Dagligvareleverandører – food og nonfood
  • Købmænd og butiksledere
  • Grossister og kæder
  • Reklame-, medie- og webbureauer
  • Handelsskoler og andre uddannelsesinstitutioner med detailhandelsfag

Elektronisk tillæg

Som tillæg til Supermarkedshåndbogen kan du også købe butiksfortegnelsen i elektronisk form. For hver butik er anført butiksnavn, daglig leder, adresse, telefon, fax, e-mail og kædetilhørsforhold.

Du kan bestille bogen inkl. elektronisk butiksfortegnelse via bestillingsformularen her

Pris

DKK 1.845,- (ved løssalg)
DKK 1.645,- (ved abonnement)

DKK 4.500,- (inkl. elektronisk butiksfortegnelse)

Udgivelse

Juni 2016

Kontakt

For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Helle Husted på hh@retailinstitute.dk eller telefon +45 23 43 31 40.

Category
bøger