Hvem vinder nu og i fremtiden?

Refresh Retail 2022 bliver en helt særlig konferencedag!

Dagen byder på et spændende lineup af danske og udenlandske talere, og du kan bl.a. høre IKEA Global fortælle om sustainability og cirkulære forretningsmodeller, du vil opleve manden bag svenske NA-KD.com fortælle om, hvordan man kommunikerer, tiltrækker og fastholder de unge, og ikke mindst blive klogere på det nyeste af det nyeste indenfor sociale medier, når vores internationale partner fra Kina flyver ind og giver dig viden om next step live shopping og sociale medier som salgskanal.

Du vil blive inspireret af LAKRIDS BY BÜLOWs ekspansion og vækst og få masser af smittende energi og drive, når Copenhagen Cartel (Løvens Hule) fortæller om livet som iværksætter, og hvad purpose betyder for et brand. Sportmaster løfter sløret for, hvad der ligger bag deres succes med omnichannel og sidst men ikke mindst vil vores egen Dorte Wimmer gøre dig klogere på, hvordan du får gladere kunder, når vi præsenterer vores helt nye”Customer Happiness”-studie samt på, hvad prioriteterne og fokusområderne er hos selve retailerne, når vi offentliggør en undersøgelse lavet blandt branchens beslutningstagere i retail.

Husk at angive CVR nr., evt. PO-nummer, navn, mail og titel på alle deltagere.

Retail Customer Awards
Desuden vil vi for første gang hos Retail Institute Scandinavia introducere Retail Customer Awards! En retail-prisuddeling, der hædrer branchens bedste spillere, og kårer dem, der ifølge kunderne, er best in class indenfor udvalgte kategorier.

Programmet:

  • Inspirerende, dybdegående og indsigtsfulde præsentationer fra nogle af de bedste og mest innovative aktører i branchen.
  • Få gode råd til, hvordan du skaber den gode — og undgår den dårlige — kundeoplevelse, med konkrete Gains & Pains, du som retailer skal være opmærksom på i dag.
  • Få indblik i, hvad der er vigtigt i branchen, hvordan det går ovenpå corona, hvad der fremadrettet betyder noget for kunderne og hvor investeringerne skal lægges — nu og i fremtiden!
  • Retail Customer Awards-prisuddeling: Vi hædrer branchen og uddeler priser til de bedste indenfor udvalgte kategorier!

Oplev bl.a. indlæg fra:

Vi løfter løbende sløret for talerrækken – hold øje her på siden!

AgencyChina (Kina)

Jacco Bouw,
Social & E-commerce explorer of China

Om indlæg

Mere info kommer. Indlægget vil være på engelsk.

NA-KD.com (Sverige)

Jarno Vanhatapio,
Founder & CEO

Om indlæg

How NA-KD.com drive customer engagement by becoming an aspirational brand 

Founded in 2016 the online Swedish retailer NA-KD.com has quickly grown to become one of the most loved e-commerce sites in Scandinavia and beyond. The company’s net sales reached two billion SEK in 2020, a 56% growth, and took in 1,2 million new customers from 100+ countries in 2020. At Refresh Retail, CEO and founder Jarno Vanhatapio will let us in on NA-KD’s recipe to success, which includes a comprehensive sustainability, social media and influencer strategy that puts customers in the center of the business.

Indlægget er på engelsk.

IKEA Global

Pia Huusfelt,
Global Business Leader

Om indlæg

Hvordan arbejder IKEA med at forblive relevant med cirkulære forretningsmodeller?

IKEA har gennem en årrække arbejdet målrettet med bæredygtighed og har iværksat en lang række test og initiativer, der skal hjælpe forbrugerne til at leve grønnere, bl.a. med videresalg af kundernes aflagte møbler. Kom og hør Global Business Leader Pia Huusfelt fortælle om, hvordan IKEA globalt arbejder med cirkulær økonomi og innovation for at sikre relevans og løsninger, som er attraktive.

Sportmaster

Andreas Holm,
CEO

Om indlæg

Hvordan arbejder Sportmaster med omnichannel og gentænker butikkens rolle i en digital verden?

Sportmasters ultimative mål er at møde kunderne, hvor de er. Derfor har kæden fokuseret sin forretning omkring samspillet mellem de fysiske butikker og deres onlineplatform med tiltag som click & collect, ship from store og digitale tiltag i butikkerne, herunder med en ny interaktiv flagskibsbutik. Hør CEO Andreas Holm fortælle om, hvordan Sportmaster arbejder med omnichannel og kædens ambitioner om at vækste gennem nye forretningsgange med tryk på digitale salgskanaler og sammensmeltningen med de fysiske butikker.

LAKRIDS BY BÜLOW

Fredrik R. Nilsson,
CEO

Om indlæg

Kom med på LAKRIDS BY BÜLOWS rejse om at få verden til at elske lakrids

Halvdelen af verden tror, de ikke kan lide lakrids, og alligevel arbejder LAKRIDS BY BÜLOW hver eneste dag på at overbevise dem om det modsatte. Siden virksomheden blev grundlagt af Johan Bülow i Svaneke på Bornholm tilbage i 2007 har den ambitiøse forretning været på en ekspansionsrejse ud over det sædvanlige. Gourmetlakridserne forhandles i dag i 28 egne forretninger samt via 2.000 forhandlere fordelt på 25 lande, og via deres webshop. Virksomheden har år for år oplevet en tocifret vækst. Lad dig inspirere, når CEO Fredrik R. Nilsson fortæller om LAKRIDS BY BÜLOWs mission om at få hele verden til at elske lakrids samt brandets succeser og udfordringer på deres ekspansionseventyr.

Copenhagen Cartel

Katrine Lee Larsen,
CEO

Om indlæg

Sådan driver Copenhagen Cartel vækst gennem purpose og fysiske butikker

Copenhagen Cartel er lynhurtigt gået fra at være stifter Katrine Lee Larsens passionsprojekt, drevet af hendes brændende ønske om at fjerne plastisk fra verdenshavene, til at være en succesfuld virksomhed. Kom og hør stifter og CEO Katrine Lee Larsen fortælle om, hvordan virksomheden driver vækst gennem en purpose-orienteret forretningsmodel, og hvorfor fysiske butikker er så vigtige i en verden, hvor online fylder mere og mere.

Retail Institute Scandinavia

Dorte Wimmer,
Director

Om indlæg

Customer Happiness

Hvad gør kunderne glade, når de shopper? Hvilke ting gør, at shoppeoplevelsen — uanset kanal — efterlader gode minder og bygger positive relationer? Og omvendt; hvad irriterer kunderne mest? Find med andre ord ud af, hvordan den gode kundeoplevelse skabes  — og den dårlige undgås. Kunderne har talt, og i dette indlæg præsenterer Dorte Wimmer vores seneste studie af danskerne og giver konkrete eksempler på, hvilke customer pains & gains, der skal til for at vinde i fremtiden.
Hør også om temperaturen i branchen lige nu ifølge branchen selv, og bliv klogere på, hvad CEO’s i retail prioriterer det næste år, når vi offentliggør et nyt studie baseret på inputs fra retailerne selv. Hør om deres forventninger til salgsudviklingen de næste 12 måneder, deres forventning til kanalmikset, hvor de vil investere ressourcerne og meget, meget mere!

RETAIL CUSTOMER AWARDS

Vi hædrer branchens bedste retailere
– bestemt af kunderne!

Vores nye prisuddeling Retail Customer Awards hylder den danske detailhandel og kårer de bedste retailere i seks vigtige kategorier! 

Kom med, og find ud af, om du vinder!

Retail Customer Awards uddeles på baggrund af en undersøgelse lavet repræsentativt blandt kædernes egne kunder.
Det er altså de enkelte kæders egne kunder, der vurderer kæden, og store som små kæder har derved lige chancer for at vinde.

Tid & Sted:

Torsdag d. 3. februar 2022
8.00-16.00

Morgenmad & registrering fra 8.00.
Første indlæg starter kl. 8.50

Center for Ledelse v/Østerport St.
Folke Bernadottes Allé 45,
2100 København

OBS! Indgang til konferencen kræver gyldigt coronapas!

Pris:

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia: 3.495,-
Early bird: 2 for 1!

Øvrige: 4.495,-
Early bird: 3.495,-

OBS: Early bird udløber d. 14. januar 2022!

Priserne er eks. moms.

Tilmelding

Husk at angive CVR nr., evt. PO-nummer, navn, mail og titel på alle deltagere.

Ved tilmeldingen giver du samtykke til, at vi kan dele deltagerlisterne samt tage fotos til konferencen.

Om Retail Customer Awards
Som basis for vores uddeling af Retail Customer Awards foretager vi en stor forbrugeranalyse med 2.500 respondenter og sikrer via en forudgående penetrationsundersøgelse samt efterfølgende disproportional samling, at over 150 kæder omfattes af undersøgelsen og dermed får lige vilkår for at vinde.
Endvidere supplerer vi med en tilsvarende undersøgelse blandt ledere på C- niveau i kæderne i dansk detailhandel. Samlet set betyder det, at Retail Institute Scandinavias prisuddeling er kvalitetssikret på et troværdigt fundament i fuld overensstemmelse med vort værdigrundlag.

Bemærk venligst afbudsregler
Afbud modtaget senest 14 dage før konferencedagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret. Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr. Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person. Ved aflysning eller udsættelse grundet restriktioner forbundet med corona, tilbydes den fulde billetpris refunderet.

Vær venligst også opmærksom på:
At når du deltager på årets retailkonference Refresh Retail, giver du tilladelse til, at vi må dele deltagerlisten med alle deltagere på konferencen. Desuden giver du også tilladelse til, at vi må tage billeder på konferencen til senere brug på fx vores hjemmeside eller til artikler i medlemsmagasinet Retail+.

Partnere