Refresh Retail
2023

Årets retail-konference løber af stablen den 22. marts 2023, på Docken i København! Tilmeld dig allerede nu. Sidste år var vi udsolgt!

Du vil opleve en perlerække af inspirerende, dybdegående og indsigtsfulde præsentationer fra nogle af de bedste og mest innovative aktører i branchen. Du får også indblik i, hvad der er vigtigt i branchen, hvordan det går i denne omskiftelige tid og hvad der fremadrettet betyder noget for kunderne og hvor investeringerne skal lægges — også i fremtiden!

Bliv klogere på hvordan:

  • 7-Eleven igen og igen innoverer både sortimentet og butikken og rykker grænser
  • oplevelser langt ud over planter driver salget hos Plantorama
  • Pandora har skabt et af verdens førende loyalitetsprogrammer
  • fremtidens butik, der har åbent 24/7 ser ud hos Censuum
  • man lykkes med 4 dages arbejdsuge hos Sunset Boulevard.
    – og meget mere

Temaerne for dagen bliver fremtidens butik, loyalitet og hvordan man fastholder medarbejderne.
Vi opdaterer dig selvfølgelig også på de nyeste indsigter i forbrugeradfærden, aktuelle trends og tendenser anno 2023
– så glæd dig til en dag, der kan give dig masser af viden og inspiration!

Oplev bla. på scenen: 7-Eleven, Plantorama, Sunset Boulevard, Pandora, Censuum og mange flere.

Oplev bl.a.:

Mere info kommer… Følg med her på siden og via vores andre kanaler, hvor talerrækken løbende opdateres!

ONLY

Finn Poulsen
Direktør

Om indlæg

I 2025 skal der være 1000 Only butikker
Hør Finn Poulsen, Direktør for Bestsellers Only, fortælle hvorfor Only opskalerer deres fysiske butikker i antal og udseende, hvordan Only vil vinde markedsandele de kommende år, og positionere sig som kundernes foretrukne tøjbrand.

7-Eleven

Maria Gervig
Commercial Director

Om indlæg

Når innovation er en kerneværdi
Lige siden lukkeloven blev afskaffet, har innovation og nytænkning været en kerneværdi i 7-Eleven i alt fra sortimentets sammensætning til nye convenience tiltag til butiksdrift og kæden er ikke bange for at tage chancer. Hør hvordan kæden hele tiden sikre innovation og om de nye tiltag herunder betjeningsløse butikker som kæden arbejder på.

Sunset Boulevard

Jens Broch
CEO

Om indlæg

4-dages arbejdsuge – er det muligt i retail?
Hør Jens Broch fortælle om hvordan en drøm om at skabe en arbejdsplads, der sætter medarbejdernes og hinandens tid i højsædet er blevet til virkelighed. Sunset Boulevard har gjort op med gamle, fastlåste spilleregler og antagelser. Plejer er død! Helt og aldeles: ’Efter mere end 2 år ved vi nu, at vi kan opnå BÅDE HØJERE vækst og MINDRE arbejdstid, men det kræver at vi genopfinder måden vi arbejder på.’

Pandora

Jakob Rasmussen,
Director, Loyalty & Clienteling

Om indlæg

Loyalitet på øverste hylde

Pandora har netop lanceret deres nye, globale loyalitetsprogram, My Pandora, i udvalgte markeder. Og kunderne strømmer ind. Kom med ind i maskinrummet og hør hvad der skal til for at skabe unik værdi for både kunden og Pandora.

Plantorama

Maj Fausing,
Head of Strategy

Om indlæg

Oplevelser lidt ud over det sædvanlige

Kom og hør Maj Schøler Fausing fortælle om hvorfor Plantorama har investeret i deres fysiske butikker, og skabt forskellige oplevelsesuniverser for deres kunder. Hvad betyder det egentlig for kunderne, og har det en merværdi for brandet?

Censuum

Dion Guldbjerg,
Founder

Om indlæg

Fremtidens butik, der aldrig lukker

Kom og hør Dion Guldbjerg, Founder af Censuum, fortælle om fremtidens butik, der aldrig lukker. Hvordan kunderne kan købe bæredygtige, innovative brands døgnet rundt. Hvordan Censuum fungerer som en retail platform, skabt ud af en tankegang om at give online brands en synlighed, der kan innovere og ændre den fysiske detail, og hvordan selvbetjeningskasser bliver en del af fremtiden.

Retail Institute Scandinavia

Dorte Wimmer,
Director

Om indlæg

Refresh Retail 2023

Store forandringer skyller som en tsunami ind over retail og kunderne stiller helt nye krav til branchen. Med udgangspunkt i et helt nyt og stort dansk forbrugerstudie vil Dorte Wimmer fortælle dig hvad der skal til for at vinde kundernes gunst i fremtidens retail.

RETAIL CUSTOMER AWARDS

Vi hædrer branchens bedste retailere
– bestemt af kunderne!

Vores prisuddeling Retail Customer Awards hylder den danske detailhandel og kårer de bedste retailere i seks vigtige kategorier! 

Kom med, og find ud af, om du vinder!

Retail Customer Awards uddeles på baggrund af en undersøgelse lavet repræsentativt blandt kædernes egne kunder.
Det er altså de enkelte kæders egne kunder, der vurderer kæden, og store som små kæder har derved lige chancer for at vinde.

Tid & Sted:

Onsdag d. 22. marts 2023
ca. 8.00-16.00

Morgenmad & registrering fra 8.00.
Første indlæg starter kl. 8.30

Docken
Færgehavnsvej 35
2150 København

Pris:

Lige nu får du early bird-rabat!

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia: 3.495,-
Early bird-pris: 2 for 1!

Øvrige: 4.495,-
Early bird-pris: 3.495,-

Early bird-perioden løber til og med fredag d. 16. december 2022. Alle priser er eks. moms.

Tilmelding

Husk at angive CVR nr., evt. PO-nummer, navn, mail og titel på alle deltagere.

Ved tilmeldingen giver du samtykke til, at vi kan dele deltagerlisterne samt tage fotos til konferencen.

Om Retail Customer Awards
Som basis for vores uddeling af Retail Customer Awards foretager vi en stor forbrugeranalyse med 2.500 respondenter og sikrer via en forudgående penetrationsundersøgelse samt efterfølgende disproportional samling, at over 150 kæder omfattes af undersøgelsen og dermed får lige vilkår for at vinde.
Endvidere supplerer vi med en tilsvarende undersøgelse blandt ledere på C- niveau i kæderne i dansk detailhandel. Samlet set betyder det, at Retail Institute Scandinavias prisuddeling er kvalitetssikret på et troværdigt fundament i fuld overensstemmelse med vort værdigrundlag.

Bemærk venligst afbudsregler
Afbud modtaget senest 14 dage før konferencedagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret. Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr. Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person. Ved aflysning eller udsættelse grundet restriktioner forbundet med corona, tilbydes den fulde billetpris refunderet.

Vær venligst også opmærksom på:
At når du deltager på årets retailkonference Refresh Retail, giver du tilladelse til, at vi må dele deltagerlisten med alle deltagere på konferencen. Desuden giver du også tilladelse til, at vi må tage billeder på konferencen til senere brug på fx vores hjemmeside eller til artikler i medlemsmagasinet Retail+.

Awardpartnere