DOCKEN, KØBENHAVN

REFRESH RETAIL

kom med til årets retailkonference 22.03.2023

HVOR SKAL RETAIL HEN?

Årets retail-konference løber af stablen den 22. marts 2023, på Docken i København! Tilmeld dig allerede nu. Sidste år var vi udsolgt!

Glæd dig til en dag proppet med inspiration og indsigt fra nogle af de mest innovative og succesrige retailere fra ind- og udland tilsat et drys af underholdning. Årets program er et, vi er særligt stolte af. Vi kommer rundt om alt fra TikTok som forretning til vigtigheden af den fysiske butik, og så kan vi for første gang i Danmark præsenterer det amerikanske outdoorbrand Patagonia.
Tilmeld dig herunder eller kontakt os på
 retail@retailinstitute.dk

GLÆD DIG TIL

  • Patagonia: Har forenet aktivisme med forretning.
  • Bestseller/ONLY: Ekspansionsplaner i en krisetid
  • 7-Eleven: Konstante innovationer
  • Plantorama: Oplevelser er nøglen til salgssucces
  • Sunset Boulevard: Fire dages arbejdsuge
  • Pandora: Loyalitetsprogram der batter
  • Dorte Wimmer: Forbrugertrends anno 2023
  • Morten Münster: TikTok – fremtidens forretning

Derudover byder dagen på morgenmad, frokost, masser af netværk samt vores store Retail Award Show, hvor kunderne kårer Danmarks bedste detailkæder indenfor syv kategorier.

PATAGONIA

Keynote speaker
Tom Vangeneugden
Retail Manager

Til kamp for klimaet
Patagonia er et af tidens mest interessante brands. De har engageret sig massivt i klimakampen, opfordret forbrugerne til IKKE at købe deres tøj, sagsøgt den tidligere amerikanske præsident OG givet virksomheden væk til en grøn fond. De er samtidigt en fantastisk succesfuld forretning med en af de mest loyale kundebaser. Hør dem fortælle om, hvordan det hænger sammen, når de for første gang gæster Danmark. Indlægget er på engelsk

7-ELEVEN

MARIA GERVIG
COMMERCIAL DIRECTOR

Når innovation er en kerneværdi 
Lige siden lukkeloven blev afskaffet, har innovation og nytænkning været en kerneværdi i 7-Eleven. Det har gennemsyret alt fra sortimentets sammensætning over nye convenience tiltag til butiksdrift, og kæden er ikke bange for at tage chancer. Hør hvordan kæden gennem innovation hele tiden sikrer, at den er relevant og hør om de nye tiltag herunder betjeningsløse butikker som kæden arbejder på.

SUNSET BOULEVARD

JENS BROCH
CEO

4-dages arbejdsuge – er det muligt i retail?
Hør Jens Broch fortælle om hvordan en drøm om at skabe en arbejdsplads, der sætter medarbejdernes og hinandens tid i højsædet er blevet til virkelighed. Sunset Boulevard har gjort op med gamle, fastlåste spilleregler og antagelser. Plejer er død! Helt og aldeles:              – Efter mere end 2 år ved vi nu, at vi kan opnå BÅDE HØJERE vækst og MINDRE arbejdstid, men det kræver at vi genopfinder måden vi arbejder.

Pandora

Jakob Rasmussen
Director, Loyalty & Clienteling

Loyalitet på øverste hylde
Pandora har netop lanceret deres nye, globale loyalitetsprogram, My Pandora, i udvalgte markeder. Og kunderne strømmer ind. Kom med ind i maskinrummet, og hør hvad der skal til for at skabe unik værdi for både kunden og Pandora.

plantorama

Maj Fausing
Head of Strategy

Oplevelser lidt ud over det sædvanlige
Kom og hør Maj Schøler Fausing fortælle om, hvorfor Plantorama har investeret i deres fysiske butikker, og skabt forskellige oplevelsesuniverser for deres kunder. Hvad betyder det egentlig for kunderne, og hvordan påvirker det forretningen?

bestseller/only

Finn Poulsen
Direktør

I 2025 skal der være 1000 Only butikker
Hør Finn Poulsen, Direktør for Bestsellers Only, fortælle hvorfor omnichannel er overvurderet, og hvorfor Only satser på den fysiske butik og opskalerer  i både antal og udseende, i en tid, hvor andre holder igen.

Retail institute

DORTE WIMMER
DIRECTOR

6 toneangivende trends i retail 2023
Store forandringer skyller som en tsunami ind over retail og kunderne stiller helt nye krav til branchen. Med udgangspunkt i et helt nyt og stort dansk forbrugerstudie vil Dorte Wimmer vise dig de seks ting, du som retailer skal være opmærksom på i fremtidens retail.
Hun fremlægger også resultaterne af vores seneste retail-undersøgelse, hvor branchens CEOs fortæller om deres forventinger til fremtiden.

waspmedia

Morten Münster
CEO

Hvad virker og virker ikke på TikTok?
Oplev Danmarks største youtube/TikTok stjerne Morten Münster og Jonas Bøgedal Holzknecht til en fire chat på scenen. Hør hvad der virker og ikke virker på TikTok, og få konkrete råd til hvordan du får succes på de unges foretrukne kanaler.

ALT DETTE FÅR DU

DET SIGER DELTAGERNE

RETAIL CUSTOMER AWARDS

VI HÆDRER BRANCHENS BEDSTE RETAILERE
- BESTEMT AF KUNDERNE!

Vores prisuddeling Retail Customer Awards hylder den danske detailhandel og kårer de bedste retailere i seks vigtige kategorier! 

 

Kom med, og find ud af, om du vinder!

 

Retail Customer Awards uddeles på baggrund af en undersøgelse lavet repræsentativt blandt kædernes egne kunder. 
Det er altså de enkelte kæders egne kunder, der vurderer kæden, og store som små kæder har derved lige chancer for at vinde.

 

Tid & Sted

Onsdag d. 22. marts 2023
ca. 8.00-16.00

Morgenmad & registrering fra 8.00.
Første indlæg starter kl. 8.30

Docken
Færgehavnsvej 35
2150 København

Pris

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia: 3.495,-

Øvrige: 4.495,-

Alle priser er eks. moms.

Tilmelding

Husk at angive CVR nr., evt. PO-nummer, navn, mail og titel på alle deltagere.

Ved tilmeldingen giver du samtykke til, at vi kan dele deltagerlisterne samt tage fotos til konferencen.

Om Retail Customer Awards
Som basis for vores uddeling af Retail Customer Awards foretager vi en stor forbrugeranalyse med 2.000 respondenter og sikrer via en forudgående penetrationsundersøgelse samt efterfølgende disproportional samling, at over 150 kæder omfattes af undersøgelsen og dermed får lige vilkår for at vinde.
Endvidere supplerer vi med en tilsvarende undersøgelse blandt ledere på C- niveau i kæderne i dansk detailhandel. Samlet set betyder det, at Retail Institute Scandinavias prisuddeling er kvalitetssikret på et troværdigt fundament i fuld overensstemmelse med vort værdigrundlag.

Bemærk venligst afbudsregler
Afbud modtaget senest 14 dage før konferencedagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret. Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr. Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person. Ved aflysning eller udsættelse grundet restriktioner forbundet med corona, tilbydes den fulde billetpris refunderet.

Vær venligst også opmærksom på:
At når du deltager på årets retailkonference Refresh Retail, giver du tilladelse til, at vi må dele deltagerlisten med alle deltagere på konferencen. Desuden giver du også tilladelse til, at vi må tage billeder på konferencen til senere brug på fx vores hjemmeside eller til artikler i medlemsmagasinet Retail+.

Awardpartnere:

Skærmbillede 2022-06-14 kl. 13.15.14