…OG VINDERNE ER:

Årets Bæredygtighedspris: Helsam Gruppen A/S
Årets Marketingpris: Louis Nielsen
Årets Medarbejderpris: Vinspecialisten
Årets Omnichannelpris: Interflora
Årets Innovationspris: Zizzi
Årets Butikskæde: Synoptik Danmark

 

Stort tillykke til alle der fik en flot og velfortjent pris med hjem!

Retail Customer Awards blev sponsoreret af: Norstat, Republica, HK, Fiftytwo, Nets og DXC Technology.

RETAIL CUSTOMER AWARDS

Prisuddelingen der hædrer dem, der – ifølge kunderne – gør det bedst!

Lad os præsentere: RETAIL CUSTOMER AWARDS!
Vores spritnye og eksklusive prisuddeling er den første og største af sin slags, og har til formål at hædre branchen og de aktører, der går forrest i den innovative udvikling og som følger trop med tidens trends og tendenser. Vi har udvalgt seks vigtige kategorier indenfor retail, og kårer dem, der ifølge kunderne selv, gør det bedst inden for hver kategori. Vinderne får overrakt prisen til vores inspirerende og indsigtsfulde konference Refresh Retail, som løber af stablen hvert år.

Vinder du en pris?
Kom med til Refresh Retail 2023, hvor prisuddelingen igen løber af stablen, og se, om du vinder! Du får desuden inspiration fra nogle af branchens bedste brands og uundværlige indsigter med hjem fra dagen.

RCA

Om Retail Customer Awards
Retail Customer Awards uddeles på baggrund af en undersøgelse lavet repræsentativt blandt kædernes egne kunder. Det er altså de enkelte kæders egne kunder, der vurderer kæden, og store som små kæder har derved lige chancer for at vinde.

Årets Omnichannelpris

Årets Omnichannelpris hædrer en retailer, der formår at skabe en strømlinet og gnidningsfri shoppeoplevelse på tværs af flere kanaler. De er gode til at være tilstede både digitalt og fysisk fx ved at gøre det muligt både at bestille online og afhente i den fysiske butik, at bruge apps i butikken fx til betaling, at gøre det muligt at tjekke varelager online før butiksbesøg mv. Det kræver fokus på innovation og opfindsomhed, samt tech-kyndighed og prisen går til dem, der ifølge kunderne selv, bedst formår at sammensmelte kanalerne og møde dem der, hvor de befinder sig.

Årets Innovationspris

Årets Innovationspris hædrer en retailer, der formår at forny sig og skabe en interessant købsoplevelse for sine kunder. De er innovative, idet de konstant følger med tiden, fornyer sig og kommer med nye spændende tiltag, der enten gør købsoplevelsen nemmere, sjovere eller mere spændende for kunderne. Prisen går til dem, der ifølge kunderne selv, bedst formår at overraske og møde dem på nye, uventede måder. 

Årets Butikskæde

Årets Butikskæde hædrer en retailer, der formår at skabe en samlet god købsoplevelse for kunderne, når de er i den fysiske butik. Dette gælder både i forhold til kundeservice, atmosfære, udvalg, renlighed, medarbejdernes viden og kvalitet m.m. Kunderne forlader butikken glade og tilfredse, og ønsker i høj grad at anbefale butikken til deres omgangskreds. Prisen går til dem, der ifølge kunderne selv, bedst formår at skabe en god købsoplevelse i den fysiske butik. 

Årets Bæredygtighedspris

Årets Bæredygtighedspris hædrer en retailer, der har et særligt fokus på bæredygtighed, og som gør en ekstra indsats for at passe på naturen, klimaet og omverdenen. De formår at skabe en positiv følelse hos kunden, der går derfra med en grøn samvittighed og en god mavefornemmelse. Prisen går til dem, der ifølge kunderne selv, i høj grad gør en forskel. 

Årets Marketingpris

Årets Marketingpris hædrer en retailer, der formår at kreere nogle velfungerende reklamer i fx TV, aviser eller opslag på sociale medier, der er relevant for målgruppen. Det vurderes af kunderne, at indholdet er både relevant og interessant, og vigtigst af alt, fanger det deres opmærksomhed og skiller sig ud i den strøm af information, de ellers rammes af på daglig basis. Prisen går til dem, der ifølge kunderne selv, er bedst til at tildrage sig positiv og relevant opmærksomhed.

Årets Medarbejderpris

Årets Medarbejderpris hædrer en retailer, der formår at skabe et rum og miljø, hvor kunderne føler sig set, hørt og forstået. De opfostrer en kultur af gode medarbejdere, der er dygtige, kyndige, hjælpsomme og venlige overfor kunderne og deres efterspørgsler. Prisen går til dem, der ifølge kunderne selv, bedst formår at imødekomme dem på en højt niveau, både professionelt og i forhold til service. 

Tid & Sted:

Torsdag d. 30. marts 2022
8.00-16.00

Morgenmad & registrering fra 8.00.
Første indlæg starter kl. 8.30

Center for Ledelse v/Østerport St.
Folke Bernadottes Allé 45,
2100 København

Pris:

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia: 3.495,-
Øvrige: 4.495,-

Priserne er eks. moms.

Tilmelding

Husk at angive CVR nr., evt. PO-nummer, navn, mail og titel på alle deltagere.

Ved tilmeldingen giver du samtykke til, at vi kan dele deltagerlisterne samt tage fotos til konferencen.

OBS! Konferencen er nu udsolgt, men du kan tilmelde dig en ventelisten her:

Om Retail Customer Awards
Som basis for vores uddeling af Retail Customer Awards foretager vi en stor forbrugeranalyse med 2.500 respondenter og sikrer via en forudgående penetrationsundersøgelse samt efterfølgende disproportional samling, at over 150 kæder omfattes af undersøgelsen og dermed får lige vilkår for at vinde. Endvidere supplerer vi med en tilsvarende undersøgelse blandt ledere på C- niveau i kæderne i dansk detailhandel. Samlet set betyder det, at Retail Institute Scandinavias prisuddeling er kvalitetssikret på et troværdigt fundament i fuld overensstemmelse med vort værdigrundlag.

Bemærk venligst afbudsregler til konferencen
Afbud modtaget senest 14 dage før konferencedagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret. Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr. Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person. Ved aflysning eller udsættelse grundet restriktioner forbundet med corona, tilbydes den fulde billetpris refunderet.

Vær venligst også opmærksom på:
At når du deltager på årets retailkonference Refresh Retail, giver du tilladelse til, at vi må dele deltagerlisten med alle deltagere på konferencen. Desuden giver du også tilladelse til, at vi må tage billeder på konferencen til senere brug på fx vores hjemmeside eller til artikler i medlemsmagasinet Retail+.

Award-Partnere