Infografik: 5 fakta om de danske dagligvarekunder
Coronakrisen har ændret de danske dagligvarekunders måltids- og indkøbsadfærd hurtigt og voldsomt. Her får du 5 fakta om de danske dagligvareforbrugere....
Coronakrisen har ændret de danske dagligvarekunders måltids- og indkøbsadfærd hurtigt og voldsomt. Her får du 5 fakta om de danske dagligvareforbrugere....
Vi har stillet 5 hurtige spørgsmål til Jan Bøgh - CEO i JYSK. Læs bl.a. om, hvordan Jysk har formået at navigere igennem krisen....
Under corona er madlavning igen blevet en stor del af hverdagen for danskerne. Restriktioner og sundhedsbekymringer har taget pusten fra udespisning og givet dagligvarehandlen momentum. Lige nu og her betyder det, at danskerne spiser mindre ude end før og i...
Når danskerne vælger at ligge deres penge hos Amazon, skyldes det først og fremmest det store udvalg, og med anslået over 310 mio. produkter i sortimentet er dette et parameter, der er svært at hamle op med. Kort sagt: Amazon...
Bershka Experience tilbyder kunderne en unik phygital-oplevelse, som integrerer innovative digitale og teknologiske elementer i den traditionelle butik. Udover den traditionelle butiksoplevelse med tøj og sko udstillet på mannequinner og stativer, sørger Bershka for at flette flere særlige digitale oplevelser...
Næsten hver anden dansker over 58 år (47 pct.), altså Baby Boomers, og fire ud af ti af de 15-18-årige, Generation Z, er bekymrede for virksomhedernes brug af deres personlige data. Der er altså disse to generationer, der mest af...
Vi befinder os netop nu i ny tillidsøkonomi, hvor forbrugerne nægter at tage virksomheder og brands ord for gode varer, men i stedet henvender sig til hinanden samt YouTubere, bloggere og Instagrammere, når vigtige købsbeslutninger skal træffes....
Forbrugerbevidstheden stiger i Danmark. Det er blevet mainstream at være klimakriger, og forbrugerne ønsker i høj grad at gøre en forskel gennem deres produktvalg. Halvdelen af befolkningen tænker over at føre en bæredygtig og klimavenlig livsstil. Det viser vores helt...
Hvilke forbrugerdrevne trends og tendenser skal fremadrettet drive væksten i foodservice- og restaurationsbranchen? Danskernes store madoplevelseslyst dyrkes især gennem de sociale medier – er du picture perfect? ...
Vi er i disse år vidne til en tsunami af forandringer, som for altid vil ændre retailverdenen og langt hen ad vejen allerede har sat sine dybe spor i detailhandlen. Grænserne mellem kanaler nedbrydes, og traditionelle retailere fokuserer i stigende...
Vi har identificeret seks nye kundetyper på tværs af alder, som retailere bør tage aktivt stilling til. Kundetyperne sætter nemlig rammerne for shopping i fremtiden på tværs af fire generationer. Her får du indblik i én af kundetyperne...
Kunderne er nomader, der ubemærket, men kontinuerligt, er i bevægelse. Det kræver derfor nye opskrifter og formler at mikse den perfekte kundeoplevelse. Succes i kundemødet vil fremadrettet have 3 vigtige ingredienser...