Kom med til London, der boomer med nye retailkoncepter

4.-5. maj 2022

Verden ligger igen åben for vores fødder, og det betyder, at det igen er tid til at komme ud og opleve nogle af verdens mest spændende butikskoncepter!

Selvom verden af flere omgang har været lukket ned, har innovationen i detailhandlen bestemt ikke stået stille – tværtimod!

Tag med os på retailtur til London, hvor der er sket en eksplosion af nye, innovative retailkoncepter indenfor de seneste par år.

Guidet retailtur

Vi guider dig gennem Londons gader til det mest spændende retail, så du kan suge masser af inspiration til dig i fællesskab med andre ligesindede retailentusiaster.

Vi skal både besøge de store brands’ flagskibsbutikker og mindre koncepter, hvor innovationen lever i bedste velgående.

Det får du:

Guidet retailtur til Londons bedste retail

1,5 dage i uge 18 guider vi dig rundt til Londons bedste butikskoncepter. Her skal vi besøge innovative butikker indenfor alle brancher, bl.a. mode, sport, beauty, bolig og meget mere.

Alle deltagere får fra start udleveret en retailbog med alle de koncepter, vi skal besøge i løbet af d. 4 og 5. maj.

Den ene aften byder vi desuden på middag med turens øvrige deltagere.

Reserver din plads i dag

Retailturen foregår over 1,5 dage ifra d. 4. til d. 5. maj, og der vil være mulighed for hjemrejse d. 5., hvor retailturen slutter. kl. 14:00. Reserver din plads i dag, for at sikre dig en plads på retailturen!

Reserver din plads i dag!

Vi har kun begrænsede pladser på vores retailture, og der er høj efterspørgsel! Book din plads allerede i dag!

OBS! Mulighed for refundering af billet, sker kun ved afbud inden d. 1. april 2022.

Priser

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia: 4.000 kr. ex moms*

Øvrige: 6.000 kr. ex moms*

*Priserne er ekslusiv hotel, fly, transport og forplejning.

Retail Institute Scandinavia arrangerer løbende studieture, foredrag, konferencer, trendseminarer, temadage med mere. I årets løb udgiver vi også forskellige faste branchehåndbøger og trendpublikationer.

Herunder kan du følge med i de mest aktuelle tiltag og publikationer. Længere nede på siden kan du læse mere om konferencer.

Retailture

Oplev selv hvad der sker i retail ved at tage med os på retailtur.

Læs mere om retailture

09.05.2017: Nyt magasin: CUSTOMER EXPERIENCE

-Få en plads i magasinet

Vi søger løsninger til detailhandlen, der optimerer kundeoplevelsen.

Detailhandlen sætter i stigende grad fokus på kundeoplevelsen som konkurrenceparameter – og med god grund! Den digitale tidsalder har affødt kunder, der forventer personlige, informerende, engagerende og relevante butiksoplevelser, og det har givet den fysiske butik en ny rolle: fokus er flyttet fra produkt og pris til oplevelse og relation.

Kundeoplevelse er tidens helt store buzzword, for uden en relevant og unik oplevelse i butikken, der i høj grad styrker relationen til kunderne og driver loyalitet, tabes kampen om kunderne.

Retailere søger derfor i stigende grad løsninger, der skaber en førsteklasses kundeoplevelse i butikken – og de har brug for dig!

Retail Institute Scandinavia tilbyder eksklusivt vores medlemmer at skabe kontakt til over 1.000 beslutningstagere i detailbranchen. Vi udgiver højkvalitetsmagasinet Customer Experience, hvori vi skriver om dine produkter, og hvordan de positivt bidrager til at øge den gode kundeoplevelse i retailbranchen. Med en artikel i Customer Experience-magasinet får du en enestående markedsføringsplatform i hjertet af dansk detailhandel.

Din virksomhed leverer den gode historie, der promoverer jeres produkt.

Det eneste du skal gøre, er at fortælle os om dine produkter! Retail Institute Scandinavia står for produktionen og som troværdig afsender.

Hvad er Customer Experience?

Customer Experience er et eksklusivt magasin, som er bindeledet mellem de leverandører, der er medlem af Retail Institute Scandinavia og den danske detailbranche. Magasinet er på 44 sider og er skrevet på engelsk.

Hvem er modtager?

Customer Experience-magasinet sendes direkte til over 1.000 navngivne beslutningstagere i 300 danske detailvirksomheder, som er medlemmer af Retail Institute Scandinavia.Derudover vil magasinet være tilgængeligt for alle medlemmer i vores vidensbank.

Hvad får du?

  • Troværdig eksponering til over 1.000 beslutningstagere i detailbranchen
  • En gennemarbejdet artikel med fokus på, hvordan dit produkt bidrager til en bedre Customer Experience, evt. set fra én af dine kunders synspunkt
  • Logo og kontakteksponering
  • Pdf af din færdige artikel til fri afbenyttelse
  • 10 eksemplarer af magasinet (mulighed for tilkøb af flere)

Hvad kræver det?

  • 1 times telefoninterview med en dygtig skribent fra Retail Institute Scandinavia og gerne kontaktskabelse til en referencekunde
  • Pris: 20.000 DKK

Der er nu kun et begrænset antal pladser tilbage i magasinet med udgivelse i maj måned.
Kontakt vores director Dorte Wimmer for at høre mere.

*Det er kun muligt at benytte denne mulighed som medlem af Retail Institute Scandinavia.

Se en teaser på magasinet

14.06.2017: Retail+ 02/2027 udkommer

Årets anden udgave af Retail+ udkommer i juni

Temaet for årets anden udgave af Retail+ er ‘Reimagening the Customer Experience’.

Husk, at I som medlem af Retail Institute Scandinavia automatisk får tilsendt Retail+ som en del af jeres medlemskab.

Ikke medlem? Læs mere om de mange fordele ved vores medlemskab.

13.09.2017 - 14.09.2017: London retailtur

London retailtur

Vi har sørget for et program, hvor retail og innovation er i højsæde ved at udpege vores bud på Londons mest spændende retail, og vi garanterer dig for, at der kommer masser af inspiration og viden med hjem i bagagen.

Pris:
Medlem: kr. 4.000,- ex. moms
Ikke medlem: kr. 6.000,- ex. moms
Prisen er ekskl. transport til og fra London, hotel samt øvrig forplejning.

OBS:
Der er begrænset antal pladser, og der bookes efter ‘først til mølle’-princippet.

Vil du med?
Kontakt: Senior Consultant, Stine Lomholt: sl@retailinstitute.dk / +45 2373 1583

04.10.2017: Trendseminar

Mere information følger snarest.

14.01.2018 - 16.01.2018: Retail’s BIG Show - NRF18

Save the date!

Se mere på nrfbigshow.nrf.com

Eksperter og topfolk fra branchen inspirerer

Vi arrangerer hvert år flere retailkonferencer med fokus på fremtidens detailhandel, forbrugerne og de trends og tendenser, der rykker lige nu. På konferencerne kan du blive inspireret af retail- og forbrugereksperter samt topfolk fra branchen, der præsenterer unikke indsigter om egen forretning.

Stockmann Årsmøde

Eftermiddagskonference med fokus på trends og tendenser i både den danske og internationale dagligvarehandel.

Trendseminar

Formiddagsseminar eksklusivt og gratis for vores medlemmer med fokus på højaktuelle retail-emner. Der afholdes trendseminar i både Aarhus og København.

Børsen Retailkonference

Børsen afholder i samarbejde med Retail Institute Scandinavia årligt en heldagskonference med fokus på fremtidens detailhandel og networking.

Vil du vide mere?

Stine Lomholt

Senior consultant branding & concept development/FMCG specialist
Mail: sl@retailinstitute.dk
Direkte: +45 23 73 15 83

Dorte Wimmer

Retail- & forbrugerpassionist/director
Mail: dw@retailinstitute.dk
Direkte: +45 40 32 98 10

Vil du være et skridt foran konkurrenterne?
Ønsker du at melde dig ind eller blot høre mere om medlemskabet?