Stibo

Tiger of Sweden går omnichannel vejen ved hjælp af data

Den svenske modegigant Tiger of Sweden er blevet en ægte omnichannel virksomhed, der sælger sine mange produkter via egne butikker, webshops og via engros i en lang række lande. Det kan lade sig gøre, fordi virksomheden har implementeret et produktionsstyringssystem fra Stibo Systems, der tillader virksomheden at styre alt indhold ét sted fra og sikre et ensartet udtryk på tværs af alle kanaler. Det betyder, at kunderne får den samme produktbeskrivelse og produktinformation lige meget, om de shopper fra en af Tiger of Swedens egne webshops i Danmark eller fra en ekstern retailer i et andet land, og det betyder, at butikkerne altid er opdateret med den nyeste viden om produkterne.

– Vi indså ret hurtigt, at hele projektet afhang af et MDM-system. Omnichannel kræver et professionelt system, som er stabilt og effektivt. Du kommer ingen vegne med et lille PIM-system, siger Anders Rahr, Head of Group E-commerce.

Stibo Systems PIM system er et af de førende på markedet, når det kommer til produktstyringsplatforme målrettet detailhandlen. PIM-systemet er nøje tilpasset de behov, man som retailer har, og hele brugerfladen med workflows, dashboards osv. er yderst intuitivt og udviklet med henblik på at give retailere så enkelt og detaljeret et overblik som muligt.

Systemet gør det muligt lynhurtigt og uden risiko for fejl at tilføje, ændrer og fjerne produkter fra porteføljen ligegyldigt, hvor stor den er, og hvor mange touch points den involverer . PIM er skalerbart og fleksibelt og kan tilpasses, så det passer til både store og små retailere inden for alle brancher. Det er baseret på best-practice fra næsten 200 forskellige cases, som Stibo Systems har arbejdet med.

Du kan læse meget mere her.