Stibo: Nyt system giver kunderne overblik over en halv million produkter

Nyt system giver kunderne overblik over en halv million produkter

Hvordan holder man styr på over en halv million forskellige og stærkt specialiserede produkter? Det er den udfordring Woleseley hver dag står overfor. Den engelske virksomhed er verdens førende, når det kommer til reservedele til varme-, vand- og sanitetssystemer, og for dem er det derfor ikke bare ærgerligt, hvis de leverer en forkert reservedel til en kunde, det kan forsinke anlægsarbejder eller være direkte farligt. Derfor skal der være styr på tingene, og det er der også takket være implementeringen af Stibo Systems såkaldte STEP-system. Systemet tillader overskuelig katalogisering samt en præcis og ensartet beskrivelse af produkter i alle Woleseleys kanaler. Det er også nemt at ændre og opdatere produktbeskrivelsen ligesom systemet giver medarbejderne hurtig adgang til lagerstatus og andet.

Resultatet af det nye system er en meget øget aktivitet på Woleseleys site.

STEP står for Systems Enterprise Platform og er Stibo Systems Master Data Management platform. Det vil sige den centrale enhed, du kan opsamle og organisere alt data igennem. Det er via STEP du holder styr på produkter og kunder, og det er også via STEP, at du får unik indsigt i dine kunder, så du kan yde dem en bedre service og knytte dem tættere til dit brand.

STEP er en åben platform, der kan tilpasses din virksomheds behov. STEP er som udgangspunkt enkel, men kan tilpasses med en lang række add-ons og ekstra komponenter helt afhængigt af dine behov. Dermed kan platformen og platformens funktioner vokse sammen med din virksomhed. STEP er intuitiv og enkel at bruge og kan tilgås via tablet, mobil og desktop, og følger dermed med dine medarbejdere.

STEP er cloud-baseret, og det betyder øget sikkerhed, uendelig lagerplads og et langt hurtigere system, der fungerer uden forsinkelser.

Læs mere her.