By Malene Birger går omnichannel vha nyt system
Det danske modebrand By Malene Birger ønsker at øge væksten gennem en stærkere online tilstedeværelse og en højere grad af e-commerce. Det fortæller Tobias Dara Kankelborg, E-commerce manager hos By Malene Birger.
– Vi vil være til stede i flere lande, og den beslutning rykker e-commerce op på dagsordenen. Vi ønsker at mindske afstanden mellem vores offline og online aktiviteter for at kunne give kunderne den bedste oplevelse uafhængigt af, hvor de møder os.
Ambitionen skal realiseres via et nyt Master Data management (MDM)- system leveret af Stibo Systems. Systemet giver By Malene Birger et unikt overblik over alle produkter og alle de data og informationer, der er knyttet til produkterne. Dermed kan By Malene Birger hurtigt og meget effektivt uploade og justere i produktbeskrivelser uafhængigt af kanaler og markeder.
Det konkrete MDM-system som Marlene Birger gør brug af hedder STEP. Det står for Systems Enterprise Platform, og er den centrale enhed, du som retailer kan opsamle og organisere alt data igennem. Det er via STEP du holder styr på produkter og kunder, og det er også via STEP, at du får unik indsigt i dine kunder, så du kan yde dem en bedre service og knytte dem tættere til dit brand.
STEP er en åben platform, der kan tilpasses din virksomheds behov. STEP er som udgangspunkt enkel, men kan tilpasses med en lang række add-ons og ekstra komponenter helt afhængigt af dine behov. Dermed kan platformen og platformens funktioner vokse sammen med din virksomhed. STEP er intuitiv og enkel at bruge og kan tilgås via tablet, mobil og desktop, og følger dermed med dine medarbejdere.
STEP er cloud-baseret, og det betyder øget sikkerhed, uendelig lagerplads og et langt hurtigere system, der fungerer uden forsinkelser.
Læs mere her.