Stibo: Fest-kæde lancerer ny webshop

Den amerikanske hobby- og festkæde Oriental Trading har rigtig mange kunder, der besøger butikken via nettet. De har nu relanceret deres webshop og gjort det hurtigere og enklere for kunderne at finde præcis det produkt, de leder efter blandt kædens mere end 55.000 produkter. Den relancering har skabt mere tilfredse kunder, øget salget og ikke mindst gjort lager- og produktstyring langt enklere for kædens managers. Resultaterne er kommet i stand takket være Stibo Systems MDM-system, der gør det muligt at monitorere og justere alt data og indhold ét sted fra. Det giver overblik og gør, at nye produkter kan lægges online langt hurtigere end tidligere. Systemet bruges også til at udforme de mere end 80 kataloger virksomheden hvert år leverer til sine mange millioner medlemmer.

Det konkrete MDM-system som Oriental Trading gør brug af hedder STEP. Det står for Systems Enterprise Platform, og er den centrale enhed, du som retailer kan opsamle og organisere alt data igennem. Det er via STEP du holder styr på produkter og kunder, og det er også via STEP, at du får unik indsigt i dine kunder, så du kan yde dem en bedre service og knytte dem tættere til dit brand.

STEP er en åben platform, der kan tilpasses din virksomheds behov. STEP er som udgangspunkt enkel, men kan tilpasses med en lang række add-ons og ekstra komponenter helt afhængigt af dine behov. Dermed kan platformen og platformens funktioner vokse sammen med din virksomhed. STEP er intuitiv og enkel at bruge og kan tilgås via tablet, mobil og desktop, og følger dermed med dine medarbejdere.

STEP er cloud-baseret, og det betyder øget sikkerhed, uendelig lagerplads og et langt hurtigere system, der fungerer uden forsinkelser.

Læs mere her.