Stibo: Marks and Spencer går globalt

Marks and Spencer går globalt

Den meget britiske department store, der er kendt for et bredt spektrum af high-end produkter inden for bolig og mode, har udvidet forretningen udover landets grænser og dækker nu 59 territorier. Det har ikke været let, og især produktstyringen har været en udfordring, for hvordan styrer man fra central hånd, hvilke produkter der kommer til salg på hvilke markeder?

Svaret på det spørgsmål hedder STEP og kommer fra Stibo Systems. Step er et såkaldt Multidomain Master Data Management- system (MDM), som tillader Marks and Spencer at styre alt fra produktbeskrivelse til lagerbeholdning ét sted fra. Systemet har betydet en markant effektivisering af salgsflowet og tilladt Marks and Spencer at give alle kunder på alle markeder den samme, gnidningsfri købsoplevelse.

Den helt store fordel ved STEP er, at det udgør en central enhed, som alt data kan opsamles og organiseres gennem. Det er via STEP, at du som retailer holder styr på produkter og kunder, og det er også via STEP, at du får unik indsigt i dine kunder, så du kan yde dem en bedre service og knytte dem tættere til dit brand.

STEP er en åben platform, der kan tilpasses din virksomheds behov. STEP er som udgangspunkt enkel, men kan tilpasses med en lang række add-ons og ekstra komponenter helt afhængigt af dine behov. Dermed kan platformen og platformens funktioner vokse sammen med din virksomhed. STEP er intuitiv og enkel at bruge og kan tilgås via tablet, mobil og desktop, og følger dermed med dine medarbejdere.

STEP er cloud-baseret, og det betyder øget sikkerhed, uendelig lagerplads og et langt hurtigere system, der fungerer uden forsinkelser.

Læs mere her.