Værktøjsgigant vækster takket være nyt system
Vækst er godt, og vækst er, hvad de fleste virksomheder drømmer om. Men vækst skaber også udfordringer. Det har den amerikanske værktøjskæde Harbor Freight indset. Virksomheden, der sælger produkter indenfor næsten alle værktøjskategorier, har de seneste år åbnet 25-50 butikker om året og har samtidigt udvidet med en række omfattende web-shops. Resultatet af det: 300 medarbejdere, der kæmper med næsten lige så mange hjemmegjorte systemer til at beskrive produkter, holde styr på varelagre, prissætning, annoncer, kampagner osv, osv. Besværligt, ineffektivt og fuld af fejl.
Virksomheden har indgået et samarbejde med Stibo Systems og har implementeret deres STEP-system. Dermed er alt data samlet ét sted. Produktbeskrivelser er ensrettet på tværs af kanaler samtidigt med, at Harbor Freight kan tilpasse og justere kampagner i forhold til de lokale markeder.
STEP står for Systems Enterprise Platform og er Stibo Systems Master Data Mangement platform. Det vil sige den centrale enhed, du kan opsamle og organisere alt data igennem. Det er via STEP du holder styr på produkter og kunder, og det er også via STEP, at du får unik indsigt i dine kunder, så du kan yde dem en bedre service og knytte dem tættere til dit brand.
STEP er en åben platform, der kan tilpasses din virksomheds behov. STEP er som udgangspunkt enkel, men kan tilpasses med en lang række add-ons og ekstra komponenter helt afhængigt af dine behov. Dermed kan platformen og platformens funktioner vokse sammen med din virksomhed. STEP er intuitiv og enkel at bruge og kan tilgås via tablet, mobil og desktop, og følger dermed med dine medarbejdere.
STEP er cloud-baseret, og det betyder øget sikkerhed, uendelig lagerplads og et langt hurtigere system, der fungerer uden forsinkelser.
Læs mere her.