Skip to main content

Retail Connect Deep Dive

Halvdagskonference

juni 11 kl. 08:00 – kl. 12:45

AI i Retail

Gå ikke glip af vores AI-konference hvor I vil få et detaljeret indblik i, hvordan AI revolutionerer detailhandlen og giver mulighed for at styrke jeres forretningsstrategi, forbedre kundeoplevelsen og øge effektiviteten i flere afdelinger.

AI spiller allerede nu en vigtig rolle i detailhandlen, men rejsen er for de fleste kun lige begyndt. Uanset hvor langt på rejsen I er, så vil denne konference give jer konkret viden og indsigt i AI og de muligheder, der er for vækst og succes. I vil opleve eksterne eksperter og spændende virksomhedscases, som giver indblik i både udfordringerne og mulighederne ved teknologien.

Definition:

AI (også kaldet Kunstig intelligens på dansk) er i korte træk maskiner, som er i stand til at foretage handlinger, herunder analysere, lære og tage beslutninger på en måde, som kan sammenlignes med menneskers. Man kalder teknologien for kunstig intelligens, netop fordi den simulerer den menneskelige intelligens.

GLÆD DIG TIL

En halv dag i godt selskab med andre ligesindede. Inviter dine kollegaer med så I sammen kan få et spændende indblik i fremtidens muligheder.

Deltag og bliv klogere på:

  • Hvad AI konkret har af betydning for Retail
  • Hvordan AI kan give jer en konkurrencefordel ved at kunne levere en mere skræddersyet kundeoplevelse
  • Hvordan AI kan analysere store mængder data på kort tid for at identificere trends og tendenser, som kan hjælpe jer med at tage de rigtige beslutninger om produktsortiment, markedsføring og lagerstyring
  • Hvordan AI kan hjælpe jer med at effektivisere medarbejdernes tid
  • Cases fra USA og Kina så I får en idé om, hvor langt de er på AI rejsen
  • Hvad vi kan forvente i fremtiden

… og meget mere…

Vi ser frem til at byde jer velkommen til et informativt og inspirerende program.

Indsigt og inspiration om nutidens og fremtidens AI


Søren Mohr, AI Lead, Nestlé

Hør om Nestlé Nordics rejse med implementering af AI

Søren Mohr er AI-ansvarlig hos Nestlé Nordic og har stået for implementeringen af AI (GenAI) på tværs af fire lande og mere end 1500 medarbejdere. Ud over sin rolle hos Nestlé Nordics er han også grundlægger af Elevaide – en AI-konsulentvirksomhed, der hjælper virksomheder i gang med AI. Søren fokuserer på at gøre AI forståeligt og anvendeligt for almindelige mennesker. Han har skabt AI-strategien for Nestlé Nordics og flere frameworks og modeller for at sikre en bæredygtig og ansvarlig tilgang til AI. I Sørens arbejde indgår en anerkendelse af at AI implementering er en stor ”change management” opgave, som kræver kontinuitet – og hands-on uddannelse og træning af kollegaerne. Således arbejder Søren meget på, at afmystificere AI og fremme dets tilgængelighed på alle organisatoriske niveauer. Sørens baggrund er inden for ledelse og marketing som bl.a. marketingdirektør og lignende fra telekom (TDC og Tele2) og fitness (Fitness World og SATS), og i dag som AI- og media ansvarlig hos Nestlé Nordics.

Brian Andersen, E-commerce Director, Matas

Matas sigter efter være bedst i Norden til at bruge AI til at forbedre kundeoplevelsen både online og i den fysiske butik.

”Vi har som mange andre store virksomheder taget fat på at bygge vores egen AI-model. Vi tror, de virksomhedsspecifikke AI-modeller bliver det store ryk,” siger Brian Andersen.

Hos Matas har man valgt denne løsning af to årsager – man ønsker at sikre kunderne større datasikkerhed og dataansvarlighed, og så vil man skabe en specialiseret AI agent med 100% Matas viden og dna.

Selvom Matas stadig er på begynderstadiet, så har de allerede gjort sig en masse værdifulde erfaringer. Kom og hør når E-commerce Director Brian Andersen går på scenen til årets første Retail Connect Deep Dive og fortæller om deres arbejde med AI og ikke mindst deres virksomhedsspecifikke AI-model, som i øvrigt har fået navnet Maia – Matas Artificial Intelligence Agent.


Peter Lisbygd – CEO China Experience

Kina er et digitalt kraftcenter, der kan være en god inspirationskilde for mange. De har et mål om at være verdens førende nation indenfor udvikling og implementering af kunstig intelligens og de kinesiske virksomheder er ambitiøse, innovative og agile i deres tilgang til fremtidens forretning. Det bør ikke ignoreres. I stedet bør vi se fakta i øjnene og engagere os, få inspiration og ny læring til at opbygge vores egne succesfulde digitale systemer.

Få indsigt og inspiration fra Kina ekspert Peter Lisbygd, når han indvier os i nogle af de mange innovative og bruger orienterede løsninger, som kinesiske virksomheder udvikler.


Peter Scharff, Director – Retail, Denmark, Norway & Finland 

Som pionerer inden for kunstig intelligens bringer Google banebrydende teknologi til detailhandelen, hvilket skaber nye muligheder for personalisering, effektivitet og vækst. Google er en af dem, der står i spidsen for at hjælpe med at transformere detailhandlen, hvor  kunstig intelligens spiller en stadig større rolle.

Kom og hør om det nyeste inden for AI fra Google’s Retail Advertising Director Peter Scharff, og få et større indblik i hvad AI er og hvordan I kan bruge det til at stå stærkere i fremtiden.



Flere talere på vej…

Hør vores Senior Commercial Manager Anne Sixhøj Hockerup give et indblik i det du har i vente til AI konferencen

Retail Connect Deep Dive

Hvornår?

juni 11 kl. 08:00 – kl. 12:45

Hvorhenne?
Center for Ledelse
Folke Bernadottes Allé 45, København, 2100, Danmark

Der er 90 gratis parkeringspladser omkring Center for Ledelse, det er først til mølle princippet. 

Alternativt kan man parkere på modsatte side af togskinnerne og gå over langeliniebroen til døren.

OBS!

Prisen for medlemmer er 1.495kr eks. moms.
Prisen for ikke-medlemmer er 2.495kr eks. moms

Tilmeldingen er bindende, og ved manglende afbud tillader vi os at tage et no-show-fee på 450,00 kr.

Ved tilmelding gives der accept til at deltagerliste må deles på dagen og der må tages billeder til brug af markedsføring af lignende events.

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Medlemsbillet
1.495,00 kr.
63 tilgængelig
Øvrige
2.495,00 kr.
63 tilgængelig

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få indblik i de nyeste trends og tendenser indenfor retail samt de bedste tilbud på konferencer, studieture, trendudgivelser og brancherapporter.

Partnere
    0
      0
      Se kurv
      Din kurv tomRetur til shop