Køb og kunderejser er i hastig udvikling, og meget af det, vi har bygget vores strategier på de seneste 10 år, bliver nu udfordret af nye teknologier, platforme og forbrugsmønstre.
Deltag i vores næste morgenbriefing, hvor vi udforsker, hvorfor fremtidens køb tilhører virksomheder, der ser købsrejsen som et dynamisk og levende system: drevet af data, formet af kultur, distribueret på tværs af kanaler og leveret i realtid.
Vi har inviteret Dept til at give deres bud på, hvad der skal fokus på frem mod 2030, og de kommer til at tale om tre store skift, der ændrer spillereglerne for, hvordan virksomheder bliver fundet, valgt og købt. De vil bl.a. tale om en fremtid, hvor content bliver data, hvor konvertering sker uden funnels, og loyalitet ikke kun handler om point – men om relation, relevans og tilgængelighed.
Derudover præsenterer Dept hovedresultaterne fra deres globale forbrugerundersøgelse, giver indblik i virksomheder der sætter standarden, og viser, hvordan indsigter kan omsættes til konkrete handlinger.
Virksomheder der vinder i morgen, handler allerede i dag.