Skip to main content

AI konference

juni 11 kl. 08:00 – kl. 12:45

AI i Retail

Få vigtigt indblik i hvordan AI transformerer detailhandlen og kan skabe merværdi for din virksomhed.

Uanset hvor I befinder jer på AI-rejsen, vil vores AI konference give jer konkret viden og indsigt i, hvordan AI kan styrke jeres forretningsstrategi, forbedre kundeoplevelsen og øge effektiviteten på tværs af flere afdelinger.

Du vil som deltager blive præsenteret for eksperter og spændende virksomhedscases, der giver en dybere forståelse af både mulighederne og udfordringerne ved AI-teknologien.

Tilmeld jer nu og få adgang til værdifulde indsigter, der kan forme jeres vej mod vækst og succes i detailhandlen med AI.

GLÆD DIG TIL

Konferencen vil give jer indblik i:

  • Hvordan AI kan hjælpe jer med at effektivisere virksomhedens forskellige funktioner
  • Hvordan AI kan forbedre jeres brugeroplevelse på hele kunderejsen
  • Hvordan I kan stå stærkere i fremtiden og styrke jeres konkurrenceevne
  • Hvordan I kan optimere medarbejder indsatsen på flere fronter

Vi glæder os til at give jer en halv dag med spændende oplæg, der klæder jer på med værdifuld viden og inspiration til implementering af de nyeste trends og tendenser inden for AI i retail.

Indsigt og inspiration om nutidens og fremtidens AI

Peter Lisbygd – CEO China Experience

Kina er et digitalt kraftcenter, der kan være en god inspirationskilde for mange. De har et mål om at være verdens førende nation indenfor udvikling og implementering af kunstig intelligens og de kinesiske virksomheder er ambitiøse, innovative og agile i deres tilgang til fremtidens forretning. Det bør ikke ignoreres. I stedet bør vi se fakta i øjnene og engagere os, få inspiration og ny læring til at opbygge vores egne succesfulde digitale systemer.

Få indsigt og inspiration fra Kina ekspert Peter Lisbygd, når han indvier os i nogle af de mange innovative og bruger orienterede løsninger, som kinesiske virksomheder udvikler.

Peter Scharff, Director – Retail, Denmark, Norway & Finland, Google

Som pionerer inden for kunstig intelligens bringer Google banebrydende teknologi til detailhandelen, hvilket skaber nye muligheder for personalisering, effektivitet og vækst. Google er en af dem, der står i spidsen for at hjælpe med at transformere detailhandlen, hvor  kunstig intelligens spiller en stadig større rolle.

Kom og hør om det nyeste inden for AI fra Google’s Retail Advertising Director Peter Scharff, og få et større indblik i hvad AI er og hvordan I kan bruge det til at stå stærkere i fremtiden.

Søren Mohr, AI Lead, Nestlé

Hør om Nestlé Nordics rejse med implementering af AI

Søren Mohr er AI-ansvarlig hos Nestlé Nordic og har stået for implementeringen af AI (GenAI) på tværs af fire lande og mere end 1500 medarbejdere. Ud over sin rolle hos Nestlé Nordics er han også grundlægger af Elevaide – en AI-konsulentvirksomhed, der hjælper virksomheder i gang med AI. Søren fokuserer på at gøre AI forståeligt og anvendeligt for almindelige mennesker. Han har skabt AI-strategien for Nestlé Nordics og flere frameworks og modeller for at sikre en bæredygtig og ansvarlig tilgang til AI. I Sørens arbejde indgår en anerkendelse af at AI implementering er en stor ”change management” opgave, som kræver kontinuitet – og hands-on uddannelse og træning af kollegaerne. Således arbejder Søren meget på, at afmystificere AI og fremme dets tilgængelighed på alle organisatoriske niveauer. Sørens baggrund er inden for ledelse og marketing som bl.a. marketingdirektør og lignende fra telekom (TDC og Tele2) og fitness (Fitness World og SATS), og i dag som AI- og media ansvarlig hos Nestlé Nordics.

Brian Andersen, E-commerce Director, Matas

Matas sigter efter være bedst i Norden til at bruge AI til at forbedre kundeoplevelsen både online og i den fysiske butik.

”Vi har som mange andre store virksomheder taget fat på at bygge vores egen AI-model. Vi tror, de virksomhedsspecifikke AI-modeller bliver det store ryk,” siger Brian Andersen.

Hos Matas har man valgt denne løsning af to årsager – man ønsker at sikre kunderne større datasikkerhed og dataansvarlighed, og så vil man skabe en specialiseret AI agent med 100% Matas viden og dna.

Selvom Matas stadig er på begynderstadiet, så har de allerede gjort sig en masse værdifulde erfaringer. Kom og hør når E-commerce Director Brian Andersen går på scenen til årets første Retail Connect Deep Dive og fortæller om deres arbejde med AI og ikke mindst deres virksomhedsspecifikke AI-model, som i øvrigt har fået navnet Maia – Matas Artificial Intelligence Agent.

Lise Bloch Thomsen, Ecommerce & Marketingdirektør, Magasin

Hør mere om hvordan et 156 år gammelt Stormagasin, med dybe rødder i kvalitet, personlige service og fysisk tilstedeværelse,  arbejder med at tilpasse sig kundernes krav i en digital verden.

Hvordan holder man fokus på sine kerneværdier og samtidig udvikler en sund og moderne forretning. Fokus på dagen bliver hvilken rolle AI skal spille i denne fortælling, på den korte, og den lange bane.


Hør vores Senior Commercial Manager Anne Sixhøj Hockerup give et indblik i det du har i vente til AI konferencen

Årets AI Konference

Hvornår?

juni 11 kl. 08:00 – kl. 12:45

Hvorhenne?
Center for Ledelse
Folke Bernadottes Allé 45, København, 2100, Danmark

Der er 90 gratis parkeringspladser omkring Center for Ledelse, det er først til mølle princippet. 

Alternativt kan man parkere på modsatte side af togskinnerne og gå over langeliniebroen til døren.

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

OBS!

Prisen for medlemmer er 1.495kr eks. moms.
Prisen for ikke-medlemmer er 2.495kr eks. moms

Ved tilmelding gives der accept til at deltagerliste må deles på dagen og der må tages billeder til brug af markedsføring af lignende events.

Ved tilmelding giver samtykke til at vi kan dele deltagerlisterne med alle på konferencen samt tages fotos. Afbud modtaget senest 14 dage før konference dagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret. Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr. Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få indblik i de nyeste trends og tendenser indenfor retail samt de bedste tilbud på konferencer, studieture, trendudgivelser og brancherapporter.

Partnere
    0
      0
      Se kurv
      Din kurv tomRetur til shop