Gå ikke glip af en inspirerende halvdagskonference, der kan transformere din tilgang til ledelse i retail. Du vil møde nogle af de bedste i branchen og blive klogere på, hvordan du kan inspirere og motivere dine medarbejdere endnu mere og sikre din virksomheds succes i fremtiden. Vi vil også fokusere på selvledelse, så du kan styrke din egen udvikling samt lære, hvordan en stærk kultur af selvledelse i virksomheden kan booste moral, effektivitet og innovation.
Topmotiverede medarbejdere
Du vil få en unik mulighed for at høre fra nogle af de mest succesfulde virksomheder i retail, der har vundet priser for deres enestående ledelsesstil, som bl.a. inkluderer medarbejderløfter, trivselsinitiativer og fokus på mental sundhed.
Hvordan leder du Generation Z?
Generation Z indtager arbejdsmarkedet med storm, og deres forventninger til arbejdslivet er anderledes end tidligere generationer. På konferencen vil du også høre fra virksomheder, der formår at tiltrække, fastholde og lede en dynamisk generation, der er født digitale.
Selvledelse: Vejen til at opnå personlige og professionelle mål
Selvledelse er en nøglekompetence i dagens dynamiske arbejdsmarked. Du får bud på, hvordan du opsætter mål for dig selv, forbliver motiveret og opnår resultater – både på det personlige og professionelle plan.
Hvorfor deltage?
Få indsigt fra prisvindende ledere: Hør fra de bedste i branchen og lær af deres erfaringer og succeshistorier.
Bliv klædt på til at lede Generation Z: Få konkrete tips og strategier til at tiltrække og fastholde unge medarbejdere.
Mestre selvledelse: Opnå dine mål med effektive selvledelsesværktøjer.
Netværk: Mød ligesindede og udvid dit professionelle netværk.
Konferencen er relevant for ledere på alle niveauer samt for medarbejdere uden ledelsesansvar, der ønsker at styrke deres selvledelseskompetencer og bidrage til en dynamisk og succesfuld arbejdsplads.
Få indsigt og inspiration til at stå stærkere…
Matas har fokus på mental sundhed
V/ Rikke Wolff Hjorth, SVP People, ESG & communication
Matas beskæftiger op imod 2500 ansatte, og koncernen har et mål om at skabe trygge og gode forhold for alle ansatte. For at opnå dette har Matas stor fokus på mental sundhed, og det er lykkedes dem at skabe bemærkelsesværdige resultater inden for fastholdelse, sygefravær og medarbejdernes engagement. Dette har været en prioritet for Matas, da de anerkender, at glade og sunde medarbejdere er nøglen til en succesrig virksomhed.
Rikke Wolff,der er Direktør for HR, CSR & Kommunikation, eren af de ledende kræfter bag disse initiativer, og hun vil fortælle om, hvad det kræver ledelsesmæssigt at styrke inklusion i en stor organisation. Hun vil også komme nærmere ind på området omkring mental trivsel og belyse, hvordan Matas har arbejdet med emnet. Rikke vil dele konkrete eksempler på de strategier og programmer, som Matas har implementeret for at fremme en sund arbejdskultur, og hvordan disse tiltag har bidraget til de resultater, virksomheden har opnået.
Sådan gør Q8 arbejdspladsen attraktiv for Generation Z – og styrker fremtidens ledere
V/ Per Tejlmand, L&D Manager
Q8 har sat en række initiativer i søen, der fokuserer på samspillet mellem de forskellige generationer som er på arbejdspladsen. Per Tejlmand, Head of People i Q8 Danmark, vil give værdifulde indsigter i, hvordan man som virksomhed kan skabe en attraktiv arbejdsplads for den yngre generation og samtidig forbedre medarbejderfastholdelsen – til gavn for både trivsel og forretning. Per vil også dykke ned i Q8’s innovative tiltag som etableringen af et “ungeministerium”, hvor unge medarbejdere aktivt kan bidrage med idéer til at forbedre arbejdspladsen. Dette inkluderer initiativer som forbedringer af arbejdsuniformer og julegaver, der skaber større lighed og trivsel.
Kom og hør Per på scenen den 12. juni i København og bliv klogere på, hvordan Q8 arbejder strategisk med at udvikle fremtidens ledere og gøre arbejdspladsen mere attraktiv for Generation Z.
Det handler om mennesker
V/ Michael Skou, HR direktør
REMA 1000 stræber efter at være den bedste dagligvarebutik i Danmark, og nøglen til at opnå dette er engagerede og virkelystne medarbejdere, der brænder for at gøre en forskel i deres arbejde.
*Vi tror på, at alle har behov for anerkendelse og ønsker at føle, at de bidrager til fællesskabet. Vi gør meget for, at vores kultur bygger på respekt og på at være en god kollega. Det er en meget vigtig del af vores DNA.
Vi er altid på en mission om at være den bedste dagligvarebutik i Danmark, og en stor del af den rejse er netop vores medarbejdere. Det er dem, vores kunder møder hver dag, og hvis vi er smilende og hjælpsomme i det møde, så bliver det både et rart sted at arbejde og skønt sted at købe ind.
Vi er overbeviste om, at vi gør en positiv forskel. Og det i sig selv giver arbejdsglæde.”
Danmarks bedste arbejdsplads
V/ Jan Teller, Direktør
Carl Ras er Danmarks bedste arbejdsplads 2024 i kategorien 50-499 medarbejdere.
Hos Carl Ras har de et medarbejderløfte;Vi vil være branchens bedste arbejdsplads. Medarbejderløftet fastholder kontinuerligt fokus på trivselsinitiativer, og er i sin fulde form et stærkt – og meget konkret – signal om, hvad nye medarbejdere kan forvente af en ansættelse i Carl Ras.
Jan Teller, COO fra Carl Ras, vil bl.a. dele indsigt i, hvordan virksomheden rekrutterer ledere baseret på deres menneskesyn og evne til at engagere og motivere andre. Hos Carl Ras gennemgår alle lederkandidater et omfattende assessment-forløb, hvor empati testes, og refleksionsopgaver afslører det dybere motiv for at være leder. Lær, hvordan en grundig og værdibaseret rekrutteringsproces kan skabe stærke, engagerende ledere.
Den individuelle medarbejders motivation
V/ Karsten Bundgaard, CEO & Partner
Karsten Bundgaard er CEO og Partner hos Motivation Factor. Han er med mere end 20 års ledelseserfaring og dyb interesse i medarbejdermotivation og engagement, certificeret Motivation Factor Master Trainer. Når Karsten står på scenen, kan vi glæde os til at dykke ned i motivationens kerne.
Vi skal se på hvad motivation er, og hvorfor den er så vigtig. Hvordan kan man måle og udvikle motivation? Og hvorfor vælger nogle medarbejder at forlade deres job – hvad kan man gøre for at få dem til at blive?
Vi vil også se nærmere på, hvorfor motivation er vores eget ansvar, og hvordan ledere kan skabe et miljø, der prioriterer medarbejdernes motivation. Vi kan alle se frem til værdifuld indsigt og praktiske redskaber til at forbedre både vores egen og andres motivation.
Leading Retail Forward
Hvornår?
juni 12 kl. 08:00 – kl. 13:00
Hvorhenne?
Center for Ledelse Folke Bernadottes Allé 45, København, 2100, Danmark
Afbud modtaget senest 14 dage før konference dagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret. Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr. Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få indblik i de nyeste trends og tendenser indenfor retail samt de bedste tilbud på konferencer, studieture, trendudgivelser og brancherapporter.