TikTok er gået fra at være en platform for underholdning til at blive en stærk motor for salg og brandopbygning. Med millioner af daglige brugere og en unik evne til at skabe fængende, korte formater, giver platformen helt nye muligheder for at drive trafik, skabe engagement og omsætte visninger til køb. For retailere kan TikTok Shop være en gamechanger, hvor storytelling og underholdning smelter sammen med e-handel.
Til denne event deler Kubbco og Matas deres erfaringer med, hvordan man kan udnytte TikTok til at opbygge relationer til forbrugerne og skabe målbar vækst. Du får indblik i konkrete cases, de vigtigste learnings – og hvordan TikTok kan integreres som en effektiv salgskanal i retail.
Snart kan danske virksomheder sælge deres produkter på en af verdens største salgsplatforme. Temu er i fuld gang med at rulle sin local-to-local-strategi ud i Europa – og Sverige er allerede godt med. Nu kommer Temu for at fortælle, hvordan de vil samarbejde med europæiske retailere og give adgang til en enorm, international kundebase.