Nye kanaler kræver nyt mindset. TikTok er gået fra at være en platform for underholdning til at blive en stærk motor for salg og brandopbygning. Med over 1 mia. aktive brugere globalt og en markant vækst i e-handel sidste år, åbner TikTok Shop for helt nye muligheder for at drive trafik, skabe engagement og omsætte visninger til køb. For retailere kan platformen være en gamechanger, hvor storytelling og underholdning smelter sammen med direkte salg.
Til morgenmødet deler Kubbco og Matas deres erfaringer med at udnytte TikTok strategisk – fra opbygning af relationer til forbrugerne til konkrete cases, der viser målbar vækst. Du får indblik i de vigtigste learnings, og hvordan TikTok kan integreres som en effektiv salgskanal i retail.
En af verdens hurtigst voksende salgsplatforme er nu på vej med et nyt initiativ, der åbner helt nye døre for danske virksomheder. Temu er i gang med at udrulle sin local-to-local-strategi i Europa – allerede i drift i Sverige – som gør det muligt for virksomheder at sælge både nationalt og globalt via platformen og nå forbrugere langt ud over egne grænser.