Workshops

Bliv klædt på til strategiarbejdet

Detailhandlen er under konstant udvikling, og det er nødvendigt for at kunne følge med denne digitale tidsalders hyperforbundne og selektive forbrugere. Der skal tænkes ud af boksen og tages nye midler i brug, hvis man skal gøre sig relevant og sikre sig en plads i forbrugernes bevidsthed. Men hvad betyder alle de nye trends og tendenser for din organisation, og hvordan skal netop I reagere på makrotendenserne?

Med en workshop kortlægger vi sammen, hvad de nyeste retail- og forbrugertendenser betyder for netop jeres forretning.  Her diskuterer vi og arbejder med jeres udfordringer og muligheder i markedet. Målet er at opdatere jer med den nyeste viden inden for et givent område og samtidig målrettet sætte den viden i spil i forhold til jeres virksomheds situation. Sammen skabes der et afsæt for, at i strategisk og operationelt kan arbejde videre med fokusområdet efter workshoppen.

Innovation Workshop

Vi har udviklet en unik metode, hvor fokus er på træning af kompetencer i struktureret at anvende indsigter i forhold til egen branche i det fremtidige innovationsarbejde.

Vil du vide mere?

Stine Lomholt

Senior consultant branding & concept development/FMCG specialist
Mail: sl@retailinstitute.dk
Direkte: +45 23 73 15 83

Dorte Wimmer

Retail- & forbrugerpassionist/director
Mail: dw@retailinstitute.dk
Direkte: +45 40 32 98 10

Vil du være et skridt foran konkurrenterne?
Ønsker du at melde dig ind eller blot høre mere om medlemskabet?