BOOK ET FOREDRAG:
Fire Forbrugermindsets – der former fremtidens retail
Forbrugerne har ændret sig – har du?
I en tid præget af kriser, uforudsigelighed og hastige skift i hverdagen er det ikke længere nok at følge forbrugerens adfærd. Det er deres mindset, der afgør, hvad der virker – og hvem de vælger at handle med.
I skyggen af alt dette er der vokset fire nye forbrugermindsets frem, som sætter helt nye krav til relevans, tillid og timing. Hvis du vil vinde fremtidens kunde – og fastholde dem – er det afgørende at forstå disse underliggende drivkræfter.
I dette foredrag giver trendforsker og direktør Dorte Wimmer dig et skarpt og praksisnært overblik over, hvordan forbrugerens værdier, vaner og valg er i opbrud – og hvad det betyder for dig som retailer.
Du får:
– Indsigt i de nyeste danske forbrugerdata og de mindsetskift, der følger med
– Inspiration fra både danske og internationale retailere, der arbejder strategisk med forbrugerforståelse
– Konkrete pejlemærker til at styrke relevans og differentiering i en fragmenteret virkelighed
– Et nyt blik på, hvordan du skaber værdi for kunder, der både vil spare, føle og forkæles – på én gang
“Fremtidens forbruger handler ikke i ét spor, men i et krydsfelt mellem plan og impuls, kontrol og belønning.”
– Dorte Wimmer
Dette foredrag er for dig, der vil forstå dine kunder dybere – og skabe retail, der rammer rigtigt i en ny tid.
KONTAKT
For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Dorte Wimmer på dw@retailinstitute.dk eller telefon +45 40 32 98 10