Skip to main content

FOREDRAG: SÅDAN VINDER DU FREMTIDENS KUNDE

Retail har gennemgået en tsunami af forandringer de seneste år – og det er ikke slut.  Forbrugernes adfærd og forventninger til, hvad retail skal kunne, og hvad der tilfredsstiller den enkelte kunde, er i konstant forandring og aldrig før har det været så vigtigt at være omstillingsparat, agil og ikke mindst se nye muligheder.

Kunderne er i reset mode, hvor de genovervejer, hvad de vil købe, hvor de vil købe det, hvor meget de vil købe og ikke mindst hvad de vil betale. Vil man som brand eller retailer fange og fastholde fremtidens kunde, skal man gentænke og tilpasse sin forretning til den nye virkelighed.

På baggrund af et stort dansk forbrugerstudie fortæller Dorte Wimmer om, hvad der skal til at vinde fremtiden kunde, og hvordan du fremtidssikrer din forretning. Det hele krydret med inspirerende af cases fra hele verden, som Dorte Wimmer selv har besøgt.

Kan bookes efter 23 marts 2023.

KONTAKT

For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Dorte Wimmer på dw@retailinstitute.dk eller telefon +45 40 32 98 10.

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop