Skip to main content

Generation Alpha rapport 2025

Detailhandlere og brands har brugt det sidste årti på at forstå Generation Z, men nu er det tid til at kigge fremad – Generation Alpha står for døren. Den nyeste rapport fra Ebeltoft Group tilbyder uvurderlig data og indsigt i Gen Alphas indkøbsadfærd og den indflydelse, de har på deres forældres købsbeslutninger.

Baseret på forskning, der er foretaget af vores internationale partnere i  Ebeltoft Group på tværs af 15 lande, besvarer vi disse centrale spørgsmål:

  • Hvilke værdier, emner og hobbyer definerer denne nye generation?
  • Hvordan kan detailhandlere og brands tiltrække disse unge forbrugere OG deres forældre?
  • Hvilke detailhandlere og brands appellerer mest til Gen Alpha, og hvad driver deres loyalitet?
  • Hvilke handlinger kan detailhandlere og brands tage for at forberede sig på, at Gen Alpha bliver den førende forbrugergruppe?

Hvis du ønsker en Light udgave af rapporten kan du registrere dig herunder

Kun for retailere:

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop