How to connect with the connected consumers…

How to connect with the connected consumers…

Som følge af den teknologiske udvikling kan forbrugerne i dag skræddersy deres ege1n beslutningsproces og tilgå den information og det indhold, de ønsker, hvornår, hvordan og hvor, de vil. Den stigende udbredelse og brug af smartphones med adgang til trådløst, mobilt internet betyder endvidere, at forbrugerne potentielt er online hele tiden. De er konstant forbundet med hinanden og den virtuelle verden, hvormed skellet mellem offline og online flyder mere og mere sammen.

Hvad betyder det for detailhandlen? Og hvordan kommer man i forbindelse med de forbundne forbrugere?

Det giver den amerikanske retail-ekspert Neil Stern svaret på, når han d. 6. november 2013 gæster Danmark til Retail Institute Scandinavias store forbruger- og detailhandelskonference: DIGISUMERS: Forbundne forbrugere – forstå dem, fang dem

Stern_Neil-Z_-760x427Neil Stern er partner i McMillanDoolittle Retail Experts og har mere end 20 års erfaring med strategisk planlægning og udvikling af nye detailhandelskoncepter. Han har skrevet flere fagbøger og er en anerkendt foredragsholder og meningsdanner i internationale retail-sammenhænge. Kundeklientellet tæller bl.a. Sears, Target, Procter & Gamble, Safeway, Carrefour og Coca Cola.

Så gå ikke glip af, når Neil Stern i sit oplæg deler ud af sin erfaring og zoomer ind på:

  • Globale nøgletendenser i retail, som former fremtiden
  • Innovation med fokus på forandringer i retail-formater og -oplevelser

Læs mere om konferencen, og hvordan du tilmelder dig og dine kollegaer HER


Kategorier:
, , , , , , , ,
Ingen kommentarer

Skriv en kommentar