Archive

Detailgiganten Procter & Gamble (P&G) lancerer nu tre nye typer shampooflasker, der kan genopfyldes. Det gør de for at spare på plasten, og derfor er de nye shampooflasker lavet af aluminium, som kan genopfyldes med shampoo fra en genopfyldningspose. Det...

E-handelsgiganten Amazon afholder fra d. 4. til d. 15. oktober et online beauty-event ved navn ’Holiday Beauty Haul’ for at lokke de tidlige julegaveshoppere til amazon.com og samtidig booste firmaets position i beauty-kategorien. Til eventet vil kunderne kunne finde mange...

Den britiske dagligvarekoncern Co-op introducerer nu deres første mikro-supermarked. Supermarkedet har 24-timers selvbetjening og er kontantfrit, og derudover kan det nye format indsættes på hospitaler, kontorer, skoler, træningscentre og togstationer — alle sammen steder, som, ifølge Martin Rogers, Head of...

Spiritusvirksomheden Bacardi i Australien har lanceret en ny drink ved navn ’Barcardi Mojito’, som er en færdigblandet cocktail på dåse. Ifølge brandet er den nye drink lettere for kunderne at drikke, fordi den både er færdigblandet og kommer på en...

Den amerikanske division af den tyske dagligvarekæde Aldi har netop meddelt, at de bringer deres populære julekalendere tilbage til julesæsonen 2021. Julekalenderne adskiller sig fra de almindelige chokoladekalendere, som forbrugerne er vant til, da den ene er en oste-kalender med...

Kaffegiganten Starbucks har netop lanceret en augmented reality-effekt på Instagram i samarbejde med den kendte digter og kunstner Morgan Harper Nichols for at promovere, at Starbucks kaffekapsler nu er tilgængelige til Nespressos Vertuo kaffemaskiner. Effekten ”Morning Mantras” består af inspirerende...

Et samarbejde mellem dagligvarekoncernen Salling Group og det fynske væksthusgartneri Alfred Pedersen & Søn leder nu til lanceringen af en ny pastasauce, som bekæmper madspild. Pastasaucen er 100 pct. baseret på overskuds- og madspildstomater, består af rene råvarer og indeholder...

Den amerikanske fødevare- og læskedrikskoncern Pepsi vejleder forbrugerne til bedre genanvendeles- og sorteringsvaner gennem en ny platform ved navn Pepsi Trash Talk. På Pepsitrashtalk.com kan forbrugere bl.a. få gode råd og vejledning fra en række NFL-stjerner til, hvordan de genanvender...

Den danske dagligvarekoncern Salling Group flytter nu Scan og Go-teknologi ind i Netto+ appen. Appen, som allerede indeholder en lang række gode tilbud til Nettos kunder, kan nu også bruges til at scanne varer og betale med, så kunderne slipper...