Skip to main content

nyhedskategori: Forbrugeradfærd

Matas og Kicks skaber glimtende resultater

Julehandlen og Black Friday har givet Matas-koncernen masser at smile af – faktisk så meget, at vækstforventningerne til regnskabsåret nu justeres op. Med en samlet omsætning på knap 2,7 milliarder kroner i kvartalet kan koncernen vise en vækst på...

Læs videre

Kan TikTok øge væksten og interessen?

TikTok har på rekordtid ændret måden, hvorpå forbrugere – især den unge generation – opdager nye madtrends og produkter. Platformen har ført trends som pisket kaffe, agurkesalat og bagt feta-pasta til verdensomspændende popularitet og skabt en unik...

Læs videre

Amazon hjælper med dit nytårsforsæt

Rigtig mange af os har dem – og ligeså mange må ofte kaste håndklædet i ringen. Alligevel er nytårsforsættet stadig et koncept, som bliver dyrket i stor stil. I USA har Amazon taget ja-hat på og har tænkt sig at hjælpe kunderne godt på vej til en god...

Læs videre

Lidl’s rekord-julesalg

For første gang i sine 30 år i Storbritannien overgik omsætningen £1 mia. (ca. 8,5 mia. kr.), og Lidl øgede også sin britiske leverandørbase med 20%. Populære juleprodukter som 8 millioner fyldkugler og 2 millioner liter sovs var blandt højdepunkterne....

Læs videre

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop