Skip to main content

nyhedskategori: Kampagne

Lange negle og koffein med kant

Harboes Bryggeri gør op med monstertrucks og maskuline muskler og lancerer Nailed Energy – en ny energidrik med pink power og fokus på feminin attitude. – Selve konceptet er udviklet af kvinder til kvinder i den feminine ånd, siger Ninalouise...

Læs videre

Aldi støtter de lokale

Aldi skruer priserne ned med 20 % på britiske jordbær i to uger for at bakke op om landets avlere. Fra 24. april til 7. maj kan kunderne nyde Nature’s Pick-jordbær til nedsat pris – uden at landmændene får mindre i betaling. – Vi arbejder tæt...

Læs videre

Mobilen i lommen – rabat i hånden

Hos Ree Park Safari giver lav skærmtid lavere pris. I anledning af parkens åbning 12. april fik forældre med under tre timers daglig mobilbrug 50 % rabat på billetten. – Tiden er dyrebar, og vi vil gerne give noget tilbage. Derfor belønner vi...

Læs videre

H&M laver tvillinger

30 modeller får snart deres egne AI-tvillinger – og så begynder H&M ellers at rulle kunstige ansigter ud i kampagner og på sociale medier. Ifølge selskabet sker det med samtykke og vandmærkning. Modellerne får fuld kontrol over deres digitale dobbeltgængere...

Læs videre

Coca-Cola finder tilbage til magien

Coca-Cola relancerer nu en af sine mest ikoniske kampagner med et digitalt twist. “Share a Coke” vender tilbage med personliggjorte dåser og flasker, QR-koder, et “Memory Maker”-univers og en turné, hvor forbrugere kan designe deres egne etiketter....

Læs videre

McDonald’s spiser selvtillid til morgenmaden

McDonald’s vil minde morgenfolket om, hvorfor en McMuffin bare rammer anderledes. Den nye brandplatform ‘Breakfast Done Properly’ sætter nemlig menuen i centrum – uden logo, produktnavne eller catchy slogans. – McDonald’s Breakfast er en morgenklassiker....

Læs videre

Jolly Cola ridder på den danske hest

Sodavandsklassikeren Jolly Cola mærker massiv medvind på cykelstien og fyrer nu op for sin største kampagne siden 2002. ’Helt specielt dansk’ skal minde forbrugerne om, hvor colaen egentlig kommer fra – og hvorfor det er værd at tage en tår mere. –...

Læs videre

Carlsberg vækker nationalismen til live

Carlsberg ranker ryggen og tager danskerne med storm. Med nyt dansk slogan, “Smager lidt mere af Danmark”, ruller bryggeriet sin største kampagne i årevis ud. Målet er at ramme hjertet hos danskerne og styrke det emotionelle bånd til det...

Læs videre

Gigi Hadid hopper i Havaianas

Havaianas har fundet sin nye globale frontfigur, og det er ingen ringere end supermodellen Gigi Hadid. Hun skal føre klipklappen fra stranden til catwalken og ind i storbyens modebillede. Samarbejdet løber hele 2025, og Hadid lægger ud med kampagner...

Læs videre

Heineken går forrest med alkoholfri cider

Heineken udvider sortimentet hos Inch’s og lancerer nu Storbritanniens første dealkoholiserede cider. Inch’s 0.0 beskrives som et stort fremskridt for brandet og et troværdigt, premium valg i det voksende marked for no- og low-alcohol drikke. – Ciders...

Læs videre

Birkenstock går all-in på lukkede sko

Birkenstock udvider sortimentet og lancerer en ny kampagne for forårskollektionen 2025, hvor lukkede sko er i fokus. Med kampagnen Any City, Any Season præsenterer brandet fire nye modeller, heriblandt Utti Lace og Highwood Lace Low, alle holdt i en...

Læs videre

Amazon er allerede i påskehumør

Foråret lurer i horisonten, men Amazon er ikke meget for at vente. Den digitale gigant har allerede åbnet sin online påskebutik og ruller rabatter ud på alt fra chokoladeæg til brunchingredienser, legetøj og forårsnyheder i garderoben. Sæsonens store...

Læs videre

  • 1
  • 2
0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop