nyhedskategori: Kampagne
Fransk elegance møder ølglæde, når 1664 Blanc går all-in på fashion med sin nyeste kampagne. Det ikoniske blå ølflaske-design har fået en makeover, hvor det blandt andet optræder som en trendy pufferjakke og endda som en makeup-palette.
– Vi...
Vinted gør brugt til nyt med ny kampagne
Vinted har netop lanceret sin første brandplatform, ‘New Again’, der skal styrke markedspladsens position i det voksende marked for secondhand. Kampagnen fejrer værdien og glæden ved brugte varer – alt sammen med et glimt i øjet og et skarpt...
Coca-Cola og Medina lyser Danmark op
Coca-Cola går sammen med Medina i kampagnen Skru op for lyset, der både skal sprede optimisme og sætte fokus på diversitet og inklusion. Partnerskabet er det første af flere planlagte samarbejder i 2025.
– Jeg er superstolt over, at vi har indgået...
Find ro i IKEA
I vinterferien bliver afslapning en del af indkøbsoplevelsen, når IKEA Odense lancerer et unikt koncept, hvor kunder kan tage en middagslur i sengeafdelingen. Initiativet skal hjælpe danskerne med at finde ro i en travl hverdag fyldt med deadlines...
Twix blinker ikke under Super Bowl
Når Super Bowl ruller over skærmen den 9. februar, bliver der ikke kun spillet om trofæer på banen. Twix har nemlig skabt en kampagne, hvor seerne kan vinde en guldbarre til en værdi af 1,2 millioner kroner – hvis de kan holde blikket fast.
Deltagere...
Heinz hylder ikoniske madpar
Heinz sætter spot på de mest elskede madkombinationer med kampagnen Trigger the Taste, hvor klassikere som baked beans på toast og ketchup til pommes frites får den hæder, de fortjener.
– Visse fødevarer hænger uløseligt sammen i vores bevidsthed...
E.l.f. letter med superstjerne i TikTok-kampagne
E.l.f. Cosmetics blander humor, formål og TikTok-trends i sin seneste kampagne, hvor Meghan Trainor optræder som kaptajn i et kreativt twist på traditionelle sikkerhedsvideoer. Kampagnen, der promoverer makeup-serien Cloud Skin, markerer samtidig 10-års...
Var det noget med en kop varm, etisk te?
Clipper Teas vil få flere til at vælge Fairtrade og økologisk te med en ny kampagne til 1,5 millioner pund. Med sloganet “There’s Tea, Then There’s GOOD Tea” skal tv-reklamer, sociale medier og outdoor-annoncer inspirere forbrugerne til at tænke over,...
McDonald’s hylder de små ritualer
McDonald’s sætter spot på de små, genkendelige øjeblikke, der gør restaurantens måltider helt særlige. Den nye kampagne Only at McDonald’s fejrer de små vaner og ritualer, som fans verden over har udviklet – fra at spise smeltet ost direkte...
Gratis pizza og fede tilbud til Super Bowl
Amerikanske og canadiske 7-Elevens gør klar til den store kampdag med en række smagfulde tilbud, der skal sikre god stemning foran skærmen til Super Bowl 2025. Nye brugere af 7NOW-appen kan allerede nu hente en gratis pizza ved første levering, og...
Hangry? Aldi bruger mad til at løse kontordramaer
Aldi Ireland har lanceret en ny kampagne, der sætter fokus på, hvordan god mad kan løfte humøret – også på arbejdspladsen. Kampagnen, skabt i samarbejde med McCann Manchester, blev lanceret på årets såkaldte ‘Blue Monday’, og har allerede...
Løvens Hule modebrand udvider kollektionen
Det danske tøjmærke, Labfresh (kendt fra Løvens Hule) er klar med en ny kvindekollektion, udviklet i tæt samarbejde med over 2.000 kunder, der hjælper med at teste og forme de første styles.
– For os er det vigtigste at skabe fits, der fungerer...
Oreo leger med navnets hemmelighed
Oreo inviterer nu fans til at udforske teorierne bag det ikoniske navn med en ny web-oplevelse: “Name This Oreo”. Kampagnen bygger på den teori, der foreslår, at navnet stammer fra de to “O’er” i kiksene, der omslutter et “RE” for cremen...
- 1
- 2