Skip to main content
  • Convenience | Cross Channel | Dagligvarer | E-handel | Forbrugeradfærd | Generation Y | Generation Z | Innovation | Markedsføring | Sociale Medier | Teknologi

Forfatter: Lasse Lyhne
Dato: 09/12/2021

Sådan gentænker du trade marketing-disciplinen online

ANNONCE: I samarbejde med Meta – det tidligere Facebook – giver vi dig redskaberne til at gentænke trade marketing-disciplinen gennem nye onlinesamarbejder mellem dagligvarebutikken og FMCG-brands.

I en tid, hvor forbrugerne i højere og højere grad orienterer sig online, er der behov for, at både dagligvarebutikker og FMCG-brands gentænker den traditionelle markedsføring overfor forbrugerne og rykker den med over, hvor kunderne er. Behovet for innovation i den måde, dagligvarebutikken og FMCG-brandet udtænker deres samarbejder på, vokser sig kun større. Der er nemlig et stort behov for nytænkning på området, som er domineret af offline forhandlinger og samarbejder mellem kæder og brands.

Med dette webinar, som du kan se i videoen nedenfor, giver vi dig i samarbejde med Meta værktøjerne til, hvordan I som dagligvarekæde og FMCG-brand kan samarbejde om jeres trade marketingonline og nå forbrugerne i den nye virkelighed.[

Det sker

Det sker

  • Medlemsmøde

    6.dec 2023

    Vores næste Retail Connect medlemsmøde er den 6. dec.

  • Konference

    14.mar 2024

    Tilmeld dig årets store Refresh Retail konferencen 2024

  • NYC tur

    13-16.jan 2024
    Kom med til NYC og NRF d. 13-16 januar 2024
  • AI Foredrag

    Book her

    Temaet handler om AI og dens udvikling i central europa

  • Prognose 2033

    Læs her

    Nu kan du få fingrene i den seneste prognose for dagligvarehandlen

  • Foredrag

    Book her

    Vil du vide hvordan du vinder fremtidens kunde?

  • Bøger

    Bestil her

    Med viden og overblik står du stærkere

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop