Skip to main content

Refresh Retail 2.0

Kom på forkant i din branche med spritnye indsigter

Nye og ændrede forbrugermønstre påvirker og ændrer beslutnings- og købsprocesserne som aldrig før. I Refresh Retail 2.0 stiller vi skarpt på de magtfulde forbrugere og de forretningsmodeller, der vil tiltrække dem nu og i fremtiden, på baggrund af et omfattende, nationalt forbrugerstudie af hele befolkningen: Generation Z, Generation Y, Generation X og Baby Boomers.

Bogen giver kæder, leverandører, brands og andre aktører, der beskæftiger sig med retail, værktøjer til at innovere forretningsmodellen og sikre sig en plads hos de krævende forbrugere, nu og i fremtiden.

Vind forbrugerne med 24 innovative forretningsmodeller

I Refresh Retail 2.0 får du hele 24 innovative forretningmodeller, der er udvalgt på baggrund af deres evne til at opfylde forbrugerkrav- og behov samt deres potentiale til at disrupte branchen.

De er dermed din gateway til at vinde de krævende forbrugere i dag og i fremtiden.

Forstå fx, hvilke forretningsmodeller, der er relevante for at vinde De Sociale Enspændere, eller hvordan du forvandler kunderne til din direkte salgskanal.

Lær af de bedste!

Få inspiration fra branchens mest innovative og succesfulde aktører. Forstå, hvordan de angriber markedet gennem et væld af best practice cases fra hele verden, som bogens forfattere selv har besøgt.

Med bogen får du at vide:

  • Hvilke seks nye kundetyper du skal kende for at vinde nu og i fremtiden
  • Hvilke retailstrømninger, der kendetegner fremtidens detailhandel i Danmark
  • Hvad der er vigtigt for kunderne, når de vælger hvad og hvor, de skal bruge deres penge
  • Hvilke valgkriterier kunderne vægter højest, og hvilken rolle skal fremtidens butik spiller
  • Hvilke syv drivere, der er afgørende for at imødekomme forbrugernes krav og behov
  • Hvilke nye forretningsmodeller du kan bruge til at styrke din forretning
  • Hvad forskellen er på de fire generationer (Z, Y, X og Baby Boomers), både som kunder og medarbejdere
  • Hvordan du vinder kampen om medarbejderne nu og i fremtiden.

Læs også om 24 nye og innovative forretningsmodeller, og bliv inspireret af et væld af best practice-cases fra ind- og udland – og meget mere.

Mød de seks nye kundetyper i retail på tværs af Generation Z, Y, X og Baby Boomers

I Refresh Retail 2.0 præsenterer vi dig for seks kundetyper på tværs af de fire generationer.

Mens fokus længe har været på de unge generationer, bringer vi også generationerne før dem, Generation X og Baby Boomers, tilbage i spotlyset. Det er to generationer, der har penge at bruge nu og her, og som de seneste år har været forsømt af brands og retailere.

Kend de seks kundetyper

Retailere bør tage aktivt stilling til kundetyperne, eftersom de netop sætter rammerne for shopping i fremtiden på tværs af de fire generationer. Nogle kundetyper ses lige nu stærkere i visse aldersgrupper, men forventes at påvirke de andre i fremtiden, og andre kundetyper er allerede nu markante på tværs af alder.

Udgivelse

Februar 2022

Pris

DKK 695,- (ved løssalg)

Alle priser er ekskl. moms og forsendelse.

Spørgsmål?

For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Dorte Wimmer på dw@retailinstitute.dk eller telefon +45 4032 9810.

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop