Skip to main content
  • Beklædning | Butikker | Mærkevareproducenter | Markedsføring | Oplevelser | Stormagasiner og city | Teknologi

Forfatter: Lasse Lyhne
Dato: 24/04/2012

Virtuelt prøvevindue hos Bloomingdale’s

Det amerikanske varehus Bloomingsdale’s giver udtrykket “vinduesshopping” en helt ny betydning. Forbipasserende kunder kan nemlig prøve solbriller ude fra gaden – og det vel at mærke uden at have brillemodellerne fysisk i hænderne.

 src=

Lige nu består butiksfacaden hos Bloomingdale’s på Lexington Avenue i New York af seks digitale, interaktive displays, hvormed man virtuelt kan prøve forskellige solbriller. Med de såkaldte ”Virtual Try Out Windows” kan kunden se sit eget dynamiske spejlbillede med forskellige solbrillemodeller. Falder hun for et af de par, hun prøver på, kan hun trykke på en knap og sende sit billede til en række iPads opstillet på disken i varehusets solbrilleafdeling. Inde i butikken har hun så mulighed for at printe fotoet ud, og ekspedienterne kan nemt finde den pågældende brillemodel frem til hende, yde vejledning og rådgivning samt afslutte købet.
Oplev det hele på videoen nedenfor:

Det sker

Det sker

  • Medlemsmøde

    6.dec 2023

    Vores næste Retail Connect medlemsmøde er den 6. dec.

  • Konference

    14.mar 2024

    Tilmeld dig årets store Refresh Retail konferencen 2024

  • NYC tur

    13-16.jan 2024
    Kom med til NYC og NRF d. 13-16 januar 2024
  • AI Foredrag

    Book her

    Temaet handler om AI og dens udvikling i central europa

  • Prognose 2033

    Læs her

    Nu kan du få fingrene i den seneste prognose for dagligvarehandlen

  • Foredrag

    Book her

    Vil du vide hvordan du vinder fremtidens kunde?

  • Bøger

    Bestil her

    Med viden og overblik står du stærkere

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop