Skip to main content
  • Artikel | Fashion

Line Kluge Albert
Dato: 18/02/2025

H&M: Nyt butikskoncept målrettet Gen Z

En integreret shoppingoplevelse, der tiltrækker en hel generationFor at tiltrække fremtidens kunder og gøre shoppingoplevelsen så inspirerende og gnidningsfri som mulig, har H&M gennem de seneste år satset stort på at integrere det digitale univers med de fysiske butikker. Kombinationen af smart teknologi, bæredygtige initiativer og et stærkt fokus på individualitet skal sikre, at brandet forbliver relevant for særligt den yngre målgruppe.

– Sidste år har vi verden over i udvalgte butikker implementeret nye digitale initiativer til vores fysiske butikker. Blandt andet har vi forsynet vores prøverum med smartskærme, der identificerer kundernes udvalgte varer, herunder størrelse og farve samt giver personlige produkt- eller stylinganbefalinger. Disse skærme gør det også muligt for en H&M kollega at anmode om at bringe varerne direkte til prøverummene, og vores kunder kan via en QR-kode på skærmen fortsætte indkøbsoplevelsen på hm.com, fortæller Louise Goransson, Expansion Manager Nordics for H&M.

Teknologi, der gør butikken smartereUd

Læs hele indholdet...

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop