Skip to main content
  • Analyse | Cross Channel | Forbrugeradfærd

Forfatter: redhill
Dato: 10/03/2024

Daglivarer, briller og gør-det-selv lokker danskerne ned i butikken

86 pct. af danske forbrugere foretru00e6kker at ku00f8be deres dagligvarer i fysiske butikker. u00a0Kun tre procent foretru00e6kker at handle dagligvarer pu00e5 nettet, mens elleve pct. foretru00e6kker at handle bu00e5de fysisk og digital dagligvarehandel. Det viser en ny undersu00f8gelse foretaget af os her pu00e5 Retail Institute. Dermed er dagligvare en af de brancher, hvor flest danskere foretru00e6kker at handle fysisk.

n

Tallet er modsat mange andre brancher ogsu00e5 meget stabilt, og bortset fra et lille dyk under corona, har andelen af danskere, der foretru00e6kker at gu00e5 i supermarkedet og ku00f8be deres varer, ikke flyttet

Læs hele indholdet...

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop